c S
Trgovci namesto v fizične vabijo v spletne trgovine 16.03.2020 20:16 Ljubljana, 16. marca (STA) - Po zaprtju trgovin z nenujnimi izdelki po Sloveniji zaradi širjenja novega koronavirusa trgovci kupce vabijo v svoje spletne trgovine. Gotovinsko plačevanje je pri tem večinoma onemogočeno, prav tako osebni prevzemi spletnih naročil. Številne spletne trgovine opažajo veliko povečanje povpraševanja po računalnikih in drugi opremi za delo od doma.

V trgovini s športno opremo Hervis so danes poudarili, da njihova spletna trgovina deluje nemoteno. "V takšnih časih je še posebej pomembno, da skrbimo za svoje zdravje in dobro kondicijo," so dodali ob tem. Opozorili pa so, da zaradi preprečevanja epidemije osebni prevzem v njihovih poslovalnicah zaenkrat ni mogoč. Stranke prosijo, da izberejo dostavo na domači naslov.

Športno opremo v spletni trgovini še naprej ponujajo tudi v Intersportu, prav tako samo z možnostjo dostave na dom.

V Big Bangu so izpostavili, da lahko kupci izdelke plačajo samo prek spleta ali po predračunu, saj želijo na ta način še dodatno omejiti stik z zaposlenimi. Dostava na dom poteka nemoteno, in sicer na način brez kontakta. Zaradi varnostnih ukrepov ne izvajajo vnosa opreme. S torkom ob svojih skladiščih uvajajo tudi brezkontaktni prevzem kupljenega blaga.

Dodatno so v tem podjetju za STA pojasnili, da se je v prejšnjem tednu že postopno povečevalo število kupcev, ki so nakup namesto v fizičnih trgovinah opravili na spletu, od tega tedna pa nakupi po internetu še naraščajo. "Že ob izbruhu koronavirusa na Kitajskem smo v Big Bangu prilagodili upravljanje z zalogami, saj je bilo pričakovati, da bodo dobave kratkoročno otežene, zato imamo dovolj zalog," so dodali.

Najpogosteje so sicer kupci v Big Bangu v zadnjih dneh povpraševali po osebnih računalnikih in drugi opremi, ki jo potrebujejo za delo od doma. Večje zanimanje so beležili tudi pri hladilnikih in zamrzovalnikih ter za izdelke, kot so igralne konzole, video igre, televizorji in drugi izdelki za krajšanje prostega časa.

V podjetju Mimovrste so na spletni strani prav tako zapisali, da so začasno zaprta vsa njihova prevzemna mesta: "Vsi, ki vas naročila že čakajo za prevzem, prosimo, počakajte, da vas sodelavci obvestijo o nadaljnjem ravnanju." Zaradi varnosti so tudi onemogočili gotovinsko plačevanje, možno je le plačilo preko spleta. Dostava na dom deluje nemoteno.

Sicer v Mimovrste v zadnjih dneh beležijo več kot 50-odstotno povečanje števila oddanih naročil. Največ zanimanja pri njih velja za artikle hitre potrošnje: čistila, plenice, detergente, hrano za male živali. Za več kot 100 odstotkov je naraslo število nakupov prenosnikov, monitorjev in druge računalniške opreme za nemoteno delo od doma. Dvignila se je tudi prodaja zamrzovalnih skrinj in določenih gospodinjskih pripomočkov, kot je recimo aparat za peko kruha.

V spletni trgovini Moje-lece.si so zagotovili, da delujejo nemoteno in še naprej sprejemajo vsa naročila. "Naredili smo reorganizacijo dela in sprejeli vse potrebne varnostne ukrepe, s katerimi smo zagotovili nemoteno delovanje in maksimalno varnost naših zaposlenih," so zatrdili, obenem pa na vso svojo ponudbo dajejo popust.

Dostava paketov zaenkrat poteka, a s previdnostnimi ukrepi. V Pošti Slovenije tako stranke v primeru vročanja paketov pozivajo, da se opredelijo do alternativnega vročanja, ki ne vključuje fizičnega kontakta, ter pakete prevzamejo na dogovorjenem mestu, denimo pri vhodu v stavbo ali pred garažo. Določenih storitev, kot so vnos blaga v stanovanje naslovnika, do nadaljnjega ne bodo izvajali.

Pošta Slovenije uporabnikom tudi ponovno svetuje, da za dostavno mesto izberejo eno od alternativnih dostavnih točk in se tako izognejo neposrednemu stiku z dostavljavcem. Med temi možnostmi so dostava v t.i. paketomat ter dostavo na vnaprej dogovorjen prostor, denimo na teraso ali pod nadstrešek.

V dostavni službi GLS pa prejemnike paketov obveščajo, da dostava paketov poteka na prostem in brez stikov z upoštevano razdaljo 1,5 metra. Kurirji ob dostavi paketa ne bodo vstopali v zaprte prostore. Prejemnike paketov tudi v GLS prosijo, da zmanjšajo število paketov z odkupnino, prav tako naj se v čim večjem številu odločijo za dostavo na dogovorjeno mesto ali za dostavo v njihov paketomat.