c S
Zaupanje nemških potrošnikov najnižje v treh letih 25.10.2019 09:15 Nürnberg, 25. oktobra (STA) - Nemški potrošniki v luči bojazni pred recesijo v november vstopajo slabše razpoloženi. Kazalnik zaupanja potrošnikov, ki ga za mesec vnaprej izračunava raziskovalna hiša Gfk, za november znaša 9,6 točke, kar je 0,2 točke manj kot oktobra. Gre za najnižjo raven kazalnika po novembru 2016, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Kot so ob objavi nove vrednosti kazalnika zaupanja potrošnikov zapisali v Gfk, na slabo razpoloženje potrošnikov poleg šibkega svetovnega gospodarstva, trgovinskih napetosti in kaosa v zvezi z brexitom vpliva tudi vse več poročil o izgubi delovnih mest, predvsem v finančnem sektorju in avtomobilski industriji.

"Vse več potrošnikov ocenjuje, da se možnosti, da Nemčija pade v recesijo, zvišujejo," poročilo raziskovalne hiše povzema AFP.

Gfk raziskavo mesečno izvaja na vzorcu okoli 2000 ljudi, vprašanja pa so povezana z njihovimi pričakovanji o gospodarski aktivnosti, o plačah in o njihovi pripravljenosti za nakupe. Glede vseh naštetih aktivnosti so bili nemški potrošniki v zadnji raziskavi bolj pesimistični kot pred mesecem dni.

Nemško gospodarstvo se je sicer v drugem letošnjem četrtletju skrčilo za 0,1 odstotka, prihodnji mesec pa naj bi sveže številke potrdile nadaljnje krčenje v tretjem četrtletju. S tem bi Nemčija že vstopila v tehnično recesijo.