c S
Twitter v tretjem četrtletju slabše od pričakovanj 24.10.2019 18:05 New York, 24. oktobra (STA) - Družbeno omrežje Twitter je v tretjem četrtletju letos povečalo prihodke v primerjavi z enakim obdobjem lani za devet odstotkov na 824 milijonov dolarjev, kar je 50 milijonov dolarjev manj od pričakovanj analitikov Wall Streeta. Čisti dobiček je znašal 37 milijonov dolarjev oziroma pet centov na delnico.

Rezultati so slabši od pričakovanj, razlog pa naj bi bilo manjše povpraševanje po oglaševanju čez poletje. Delnice Twitterja so se po objavi rezultatov pred odprtjem borznega trgovanja pocenile na 33 dolarjev, nato pa jim je cena padala naprej do okrog 31 dolarjev.

Prihodki od oglasov so sicer v primerjavi s tretjim četrtletjem lani narasli za osem odstotkov na 702 milijona dolarjev, v četrtem četrtletju pa Twitter pričakuje med 130 do 170 milijonov dolarjev prilagojenega dobička brez enkratnih stroškov. Ti so v tretjem četrtletju letos navrgli 17 centov na delnico.

Twitter ne objavlja več podatkov o številu mesečnih uporabnikov, pač pa se je odločil za statistiko o tem, kolikokrat dnevni uporabniki odprejo oglase. Ta številka je v letu dni narasla za 17 odstotkov na 145 milijonov.

Stroški poslovanja so od tretjega četrtletja lani narasli za 17 odstotkov na 780 milijonov dolarjev, ker Twitter odpira nova delovna mesta.

Podjetje vzpostavlja nova partnerstva tudi za video vsebine, med drugim s televizijama NBC in Eurosport za pokrivanje olimpijskih iger leta 2020 v Tokiu.

Potem ko se nanj vsule kritike zaradi objavljanja oglasa Kitajske proti protestom v Hongkongu, je Twitter avgusta sporočil, da ne bo več sprejemal oglasov od medijev, ki so pod državnim nadzorom. Pred kratkim je tudi priznal, da so se telefonske številke in naslovi elektronske pošte nekaterih uporabnikov nenamenoma delili z oglaševalci.