c S
Unilever do mladih z ostrim rezom v uporabo plastike 13.10.2019 17:03 Haag, 13. oktobra (STA) - Britansko-nizozemski proizvajalec izdelkov za široko potrošnjo Unilever, lastnik znamk mil Dove in sladoledov Ben and Jerry's, je ta teden napovedal, da bo do leta 2025 prepolovil uporabo nove plastike. Ob tem je priznal, da ga k temu koraku ne vodi le skrb za okolje, temveč tudi želja, da se približa mladim, bolj okoljsko osveščenim strankam.

Koncern bo skladno z novim ciljem trenutno letno količino porabljene nove plastike, ki znaša 700.000 ton, oklestil na 350.000 ton, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Količino plastike naj bi za 100.000 ton zmanjšal tako, da bo uporabil embalažo, ki jo je mogoče ponovno uporabiti, denimo znova napolniti, druge vrste embalaž ali pa sploh nobenega pakiranja. Za nadaljnjih 250.000 ton pa naj bi količino skrčil tako, da bo uporabil reciklirano plastiko.

V skupini so se ob tem zavezali, da bodo pomagali zbirati in predelati več plastične embalaže, kot je prodajo.

"Plastika ima svoje mesto, a to mesto ni v okolju. Plastične odpadke lahko eliminiramo le, če bomo ukrepali hitro in sprejeli radikalne ukrepe na vseh ravneh cikla," je novico pospremil izvršni direktor Unileverja Alan Jope.

Ob tem je za britanski BBC priznal, da na ta način skušajo ostati "relevantni". Zavedajo se namreč, da prihajajo generacije, ki jim je res mar za okolje in vzdržnost, iz tega razloga pa bodo bolj občutljive tudi na vedenje in prakse podjetij.

Pod okrilje Unileverja spada 400 znamk, tudi juhe Knorr, čaji Lipton in sladoledi Magnum.

Svet po podatkih Združenih narodov proizvede več kot 300 milijonov ton plastike letno, večina pa je konča v oceanih. V zadnjem obdobju se zato ne povečuje le pritisk na potrošnike, naj spremenijo navade, temveč tudi na podjetja, naj vpeljejo drugačne poslovne rešitve. Septembra je na podnebnem vrhu ZN v New Yorku 19 velikanov, med njimi Unilever, Nestle, Google in L'Oreal, napovedalo za koalicijo za zaščito biotske raznovrstnosti.