c S
H&M na račun večje spletne prodaje okrepil četrtletni dobiček 03.10.2019 12:43 Stockholm, 03. oktobra (STA) - Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) je v četrtletju, ki se je končalo avgusta, ustvaril 3,86 milijarde kron (356 milijonov evrov) čistega dobička, kar je 20 odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju. V podjetju rast dobička pripisujejo predvsem večji spletni prodaji in redkejšim znižanjem cen.

Prihodki od prodaje so se v četrtletju okrepili za osem odstotkov na 62,6 milijarde kron, poslovne rezultate povzema nemška tiskovna agencija dpa. V H&M so ob tem izpostavili, da se je spletna prodaja okrepila za 25 odstotkov.

V ZDA je švedski velikan zabeležil 19-odstotno rast prodaje, na Poljskem se je okrepila za 20 odstotkov, v Rusiji pa za 12 odstotkov. V Nemčiji, ki za H&M predstavlja največji trg, je prodaja na letni ravni narasla za pet odstotkov, v Veliki Britaniji pa za odstotek.

H&M je imel ob koncu avgusta 4972 trgovin v 73 državah. V četrtletnem poročilu o poslovanju so zapisali, da bodo v luči večje spletne prodaje letos odprli manj novih trgovin od prvotnih načrtov, a jih nameravajo še vedno dodati 120.