c S
Na Adrii Airways priprava pogodb za bazno vzdrževanje 24.07.2019 14:12 Ljubljana, 24. julija (STA) - Letalski prevoznik Adria Airways po sklenitvi pogodbe za linijsko vzdrževanje sedaj pripravlja še pogodbe za bazno vzdrževanje. Postopek izbire je zaključen, podpis pogodb, ki bo v prihodnjih dveh tednih, pa je v pripravi, so v letalski družbi pojasnili za STA. Ob tem pa se vrstijo informacije, da naj bi se za nakup družbe zanimala Mesa Airlines.

"Pri izboru izvajalcev baznega vzdrževanja smo sledili visokim standardom kakovosti, brezkompromisni varnosti in konkurenčnim storitvam. Z izbranimi izvajalci smo zelo zadovoljni in prepričani smo, da smo za naše zahteve in pričakovanja izbrali odlične partnerje," so navedli v Adrii Airways.

Do konca avgusta bo sicer linijsko in bazno vzdrževanje letal za letalskega prevoznika opravljala Adria Tehnika, s katero na Adrii Airways niso več zadovoljni, po preteku pogodbe pa bo linijsko vzdrževanje prevzela danska družba Northern Aerotech. To bo novi ponudnik izvajal na matičnih Adriinih letališčih v Ljubljani in Luganu v švicarskem kantonu Ticino. Kdo bo opravljal bazno vzdrževanje, pa še ni znano.

Adria Airways, ki je od leta 2016 v lasti družbe AA International Aviation Holding oz. nemškega sklada 4K Investments, se sicer že dlje časa spoprijema s težavami in išče strateškega partnerja.

Po neuradnih informacijah POP TV naj bi bilo njihovo poslovanje pod drobnogledom ameriške družbe Mesa Airlines. Končna odločitev naj bi bila znana do konca poletja, Adria pa naj bi že nekoliko stabilizirala svoje poslovanje in predvsem lete, saj je v zadnjih dneh precej manj odpovedi, ki so jo pestile v minulem obdobju.

Spletni portal Siol pa poroča, da so Američani, ki so si kratek čas res ogledovali Adrio, že sporočili, da jih posel ne zanima. V Adrii naj bi si, kot dodajajo, s širjenjem novic o skorajšnjem dogovoru kupovali čas in zaupanje dobaviteljev.

Kako je Adria poslovala v letu 2018, še ni znano, je pa direktor družbe Holger Kowarsch aprila v pogovoru za STA pojasnil, da bo izguba dosegla dvomestno številko v milijonih evrov. Na izgubo so po njegovih besedah vplivali stroški za odškodnine zaradi zamud in odpovedi letov, višje cene goriva, težave s kadri ter počasen prevzem in uvedba Saabovih letal tipa 2000, zaradi česar so imeli dodatne stroške s kratkoročnim najemanjem letal od drugih letalskih družb.