c S
Na konferenci Združenja hotelirjev Slovenije o dvigu kakovosti storitev 06.06.2019 13:31 Rimske Toplice, 06. junija (STA) - Dvodnevna konferenca Združenja hotelirjev Slovenije letos v ospredje postavlja možnosti dviga kakovosti storitev hotelirstva in razpoznavnosti turistične ponudbe Slovenije. Posebno pozornost na dogodku, ki se je danes začel v Rimskih termah, namenjajo inovativnosti v turizmu in vključevanju slovenskih produktov v kulinarično ponudbo hotelov.

Uvodoma je udeležence konference pozdravil predsednik Združenja hotelirjev Slovenije Gregor Jamnik, ki je spomnil, da so imeli pred sedmimi leti, ko je bilo združenje ustanovljeno, dolg seznam nalog s ciljem, da bi slovensko hotelirstvo posodobili in internacionalizirali ter ga z večjo kakovostjo in atraktivnostjo storitev in ponudbe postavili ob bok turistično bolj razvitim in prepoznavnim državam.

Po Jamnikovi oceni so v tem obdobju že veliko postorili, veliko pa jih še čaka. Kot enega večjih dosežkov v sedemletnem obdobju je izpostavil vključitev v evropsko združenje hotelov in restavracij Hotrec in evropski sistem kategoriziranja hotelov Hotelstars. S tem so dosegli mednarodno primerljivost slovenskih hotelov s tistimi v zahodni Evropi.

Na konferenci bodo podrobneje spregovorili o inovacijah, brez katerih ni mogoče ustvarjati višje dodane vrednosti, je poudaril. Prav nizka dodana vrednost je še vedno pereč problem slovenskega hotelirstva, je dejal Jamnik.

Slaba stran slovenskega turizma je po njegovih besedah državno hotelirstvo. Hoteli, ki so v lasti države, namreč nimajo dolgoročnih strategij razvoja, brez te strategije pa ni dolgoročnih naložb.

Zbrane je nagovorila tudi državna sekretarka na gospodarskem ministrstvu Eva Štravs Podlogar, ki je ocenila, da je omenjena konferenca pomembna za nadaljnji razvoj turizma. Glede inovativnosti v turizmu je dejala, da nas bo prav inovativnost ločila od evropskega povprečja.

Več kot polovica nastanitvenih zmogljivosti v Sloveniji je v hotelih, turizem pa je strateška dejavnost Slovenije, ki prispeva 13 odstotkov bruto domačega proizvoda, je še spomnila govornica.

Direktorica Turistično gostinske zbornice Slovenije Klavdija Perger pa je menila, da celotna panoga turizma v zadnjem času doživlja preporod in odlične rezultate, kar kaže, da so na pravi poti. Naš cilj je butična Slovenija, je še dejala Pergerjeva.