c S
Za krepitev trženja blagovnih znamk v tujini 4,7 milijona evropskih sredstev 31.05.2019 18:55 Ljubljana, 31. maja (STA) - Javna agencija Spirit je v uradnem listu objavila razpis za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih. Evropski sklad za regionalni razvoj bo prispeval 4,7 milijona evrov, razpis pa se bo izvajal na območju kohezijske regije Vzhodna Slovenija.

Predmet javnega razpisa je krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek razstavno-promocijskih prostorov v tujini, so pojasnili na vladni službi za razvoj in evropsko kohezijsko politiko.

Namen razpisa je podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih in na ta način na trgu dosegati višjo dodatno vrednost ter konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih produktov na tujem trgu, kakor tudi pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih nivojih.

Z javnim razpisom se želi povečati stroškovna konkurenčnost slovenskega gospodarstva in zmanjšati morebitne cenovne pritiske na slovenske dobavitelje vmesnih proizvodov v globalnih verigah vrednosti, so še zapisali v omenjeni vladni službi.