c S
Zaupanje nemških potrošnikov v počasnem upadanju 28.05.2019 12:57 Berlin, 28. maja (STA) - Zaupanje nemških potrošnikov čaka nazadovanje, a bo še vedno na zelo visoki ravni. Kazalec zaupanja, ki ga podjetje za tržne raziskave GfK izračunava za mesec dni v naprej, se je namreč za junij glede na maj znižal za 0,1 točke na 10,1 točke. Tak trend naj bi se nadaljeval tudi v prihodnje.

"Kljub rahlemu zdrsu potrošniška klima ostaja pozitivna in stabilna," so objavo raziskave, ki vključuje 2000 ljudi, pospremili v GfK. Padec so sicer med drugim pripisali ohlajevanju gospodarske rasti, neskončnim razpravam o brexitu in zaostrenemu trgovinskemu konfliktu med ZDA in Kitajsko.

Kazalec dohodkovnih pričakovanj je v največjem gospodarstvu v območju evra maja na mesečni ravni napredoval za 0,9 točke na 57,7 točke. S tem je bil tudi 5,1 točke višje kot pred letom dni.

Kazalec, ki meri pripravljenost na večje nakupe, je medtem zdrsnil za 2,6 točke na 50,5 točke. Lanskega maja je bil pri 54,9 točke.

Kazalec, ki meri pričakovanja nemških potrošnikov glede gospodarskih gibanj v prihodnjih mesecih, pa se je ta mesec glede na april znižal za 1,3 točke na 1,7 točke, potem ko je bil maja lani pri 33,6 točke.

Kazalec zaupanja potrošnikov je po revidiranih podatkih maja tako znašal 10,2 točke, kar je prav toliko kot aprila. Junija bo, kot omenjeno, po današnji napovedi pri 9,7 točke.