c S
Heineken v prvem četrtletju z rastjo dobička 24.04.2019 13:17 Amsterdam, 24. aprila (STA) - Nizozemski pivovarski velikan Heineken je v prvem četrtletju ustvaril 299 milijonov evrov čistega dobička, kar je 15 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. "Leto smo začeli pozitivno s količinsko rastjo v vseh regijah kljub pozni veliki noči," je ob tem dejal glavni izvršni direktor družbe Jean-Francois van Boxmeer.

Velika noč je namreč praznik, ob katerem se tradicionalno poveča povpraševanje po pivu, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Prodaja piva se je sicer v vseh regijah na letni ravni povečala za 4,3 odstotka.

Heineken, drugi največji pivovar na svetu, ki ima v lasti tudi Pivovarno Laško Union, je v prvem trimesečju zabeležil 8,3-odstotno rast prodaje osrednje blagovne znamke Heineken. Še posebej se je dobro osrednja blagovna znamka prodajala v Afriki, Bližnjem vzhodu ter Severni in Južni Ameriki, kjer so zabeležili dvomestno rast.

Heineken ima okoli 80.000 zaposlenih v 70 državah po svetu, v svojem portfelju pa ponuja več kot 250 blagovnih znamk.