c S
STO v Berlinu pobrala šest nagrad za promocijsko-komunikacijske aktivnosti 08.03.2019 07:05 Ljubljana, 07. marca (STA) - Slovenska turistična organizacija (STO) je danes v okviru turistične borze ITB Berlin prejela štiri zlate in dve srebrni nagradi Golden City Gate. Gre za nagrade za odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih orodij v turizmu.

STO je za priznanja Golden City Gate prijavila šest svojih projektov, nagrajeni so bili vsi, so sporočili iz organizacije. Sicer je bilo v 24 kategorijah prijavljenih 148 del iz 35 držav.

Zlato priznanje je STO prejela v kategoriji digitalnih kampanj za Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. S to kampanjo je STO pozivala tako prebivalce Slovenije kot njene obiskovalce k širjenju priporočil za oglede in doživetja manj znanih destinacij in produktov prek spletnih družbenih omrežij.

Drugo zlato je žirija v kategoriji inovacije namenila STO za izvedbo projekta Stories na Instagramu. Tudi ta je navdihovala obisk različnih destinacij Slovenije.

V kategoriji tiskana promocija je prepričala publikacija Media kit, ki predstavlja promocijsko orodje za predstavitev ključnih produktov slovenskega turizma medijem, vplivnežem z družbenih omrežij in agencijam za odnose z javnostmi.

STO si je zlato prislužila še v kategoriji mednarodnih kampanj, in sicer za štiri videe Natural elements of Slovenia: Earth. Water. Fire. Air. S konceptom štirih naravnih elementov ti videi pripovedujejo zgodbo o lepotah Slovenije in vabijo k raziskovanju njenih butičnih doživetij, hkrati pa poudarjajo zavezanost trajnostnemu razvoju.

Srebrni priznanji sta medtem prišli v kategoriji eko turizma za video spot Alpe Adria Trail ter v kategoriji splet za navdihujočo vsebino na straneh vodilnih destinacij v okviru osrednjega portala slovenskega turizma www.slovenia.info.

"Priznanja za odličnost v komuniciranju dokazujejo, da je promocija STO sodobna, privlačna in inovativna, predvsem pa podpira vizijo Slovenije kot zelene, butične turistične destinacije za petzvezdična doživetja," je poudarila direktorica STO Maja Pak.

Nagrade Golden City Gate v okviru borze ITB Berlin podeljujejo od leta 2001. Mednarodno žirijo, ki odloča o zmagovalcih, sestavljajo strokovnjaki z različnih področij, med drugim iz turizma, filmske industrije, trženja na področju hotelirstva, IT-sektorja, glasbe, odnosov z javnostmi, oblikovanja, vključeni so tudi ministri, ambasadorji in javne inštitucije. STO je nagrade Golden City Gate prejela tudi v letih 2017 in 2018.

V okviru borze ITB Berlin je STO prevzela še eno priznanje, in sicer vodilne nemške strokovne revije na področju turistične panoge FVW. Ta je Slovenijo postavila na prvo mesto na lestvici Destination Ranking Central Europe 2019. Slovenija je med državami Srednje Evrope zmagala, ker z 68-odstotno rastjo števila prenočitev nemških gostov na svojem trgu prednjači pred ostalimi državami iz regije.

Ciljna skupina revije so vodstveni kader, odločevalci, menedžerji in prodajni strokovnjaki nemške turistične industrije.