c S
Na ITB Berlin občutje Slovenije - na svoj način 06.03.2019 07:56 Berlin, 06. marca (STA) - V nemški prestolnici danes vrata za strokovno javnost odpira ena največjih in najpomembnejših turističnih borz na svetu ITB Berlin. Predstavilo se bo okoli 10.000 razstavljalcev iz 181 držav in regij. Slovenija se bo na dogodku prvič predstavila pod okriljem novega promocijskega slogana Slovenijo čutim - na svoj način.

Na ITB Berlin se bo na skupni stojnici pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) predstavljalo 35 slovenskih turističnih podjetij in destinacij. Zaradi velikega interesa se bo stojnica glede na lani povečala za 46 kvadratnih metrov, skupaj bo obsegala 248 kvadratnih metrov.

V ospredju slovenske predstavitve bodo edinstvena doživetja, s katerimi država naslavlja goste z višjo kupno močjo. Glavni partner slovenske predstavitve bo Kobilarna Lipica, še dodatno pa bo izpostavljena slovenska gastronomija.

Celotna predstavitev je sicer prvič zasnovana v skladu z novo komunikacijsko platformo in osveženo kreativno podobo Slovenijo čutim - na svoj način (I Feel Slovenia - My Way). Hkrati bo STO lansirala tudi novo globalno digitalno kampanjo, ki bo na 16 tujih trgih in največjih digitalnih kanalih potekala pod enakim sloganom, torej My way.

Nemški trg je za slovenski turizem izrednega pomena. Lani so bili nemški turisti z 1,36 milijona prenočitvami med vsemi tujimi gosti pri nas na prvem mestu, po številu prihodov pa so bili s 500.000 prihodi na drugem.

Organizatorji ITB Berlin letos sicer v 26 razstavnih halah pričakujejo okoli 10.000 razstavljalcev, od tega več kot 80 odstotkov tujih. Sejem naj bi obiskalo več kot 100.000 strokovnih obiskovalcev in več deset tisoč radovednežev, ki bodo prišli iskati navdih za svoja naslednja potovanja.

Sejem bo od danes do petka odprt le za strokovno, v soboto in nedeljo pa še za splošno javnost. Država partnerica je letos Malezija.

Med poudarki dogodka organizatorji med drugim izpostavljajo, da so zaradi velikega povpraševanja za petino povečali prostor za razstavne prostore podjetij, ki v panogi ponujajo storitve in rešitve na osnovi novih tehnologij.