c S
Prodaja Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi zaključena 15.02.2019 07:08 Ljubljana, 14. februarja (STA) - Mercator in Supernova sta zaključila proces prodaje 10 trgovskih centrov v Sloveniji. Supernova je plačala kupnino v vrednosti 116,6 milijona evrov, Mercator pa bo v prihodnje dolgoročno najemal dele centrov, v katerih izvaja svojo osnovno dejavnost. S tem je zaključil drugo fazo projekta monetizacije.

Supernova bo sedaj prevzela trgovske centre Ajdovščina, Celje, Jesenice, Koper I, Kranj Primskovo, Kranj Savski otok, Ljubljana Šiška, Postojna, Novo mesto in Slovenj Gradec. Mercator bo prostore za svoje trgovine v teh centrih najemal za dobo 15 let z možnostjo podaljšanja za 15 let pod enakimi pogoji, so prek spletne strani Ljubljanske borze danes sporočili iz Mercatorja.

Predsednik uprave Skupine Mercator Tomislav Čizmić je ob tem dejal, da bodo v skladu z dolgoročnim poslovnim načrtom nadaljevali zastavljeno strategijo, ki pomeni tudi izpolnjevanje zavez v sporazumu z bankami upnicami. "Mercator se osredotoča na posodabljanje delovnih procesov in povečevanje učinkovitosti. Z monetizacijo smo zagotovili pogoje za skorajšnje logistično prestrukturiranje z novim logistično-distribucijskim centrom, ki ga načrtujemo zgraditi do konca leta 2021," je dodal.

Supernova pa bo po besedah lastnika Skupine Supernova Franka Alberta s pridobitvijo novih 10 objektov utrdila vodilno mesto na slovenskem trgu na tem področju. "S pomembno širitvijo portfelja svojih nakupovalnih središč v večjih slovenskih mestih je Supernova še bližje kupcem, naša blagovna znamka pa je še močnejša," je ocenil.

Mercator je po prodaji 10 trgovinskih centrov v Sloveniji še vedno 81-odstotni lastnik nepremičnin za izvajanje svoje osnovne dejavnosti, v regiji pa ima skupaj približno milijon kvadratnih metrov bruto prodajnih površin. Družba bo sedaj nadaljevala s tretjo fazo monetizacije. Po neuradnih podatkih Financ, je tretji paket monetizacije nepremičnin predviden še za letošnje leto, v njem pa naj bi skušali prodati pet ali šest centrov v Sloveniji, centra v Novem Sadu in nekaj objektov v BiH.

Mercator si je z monetizacijo zadal cilj pomembno znižati zadolženost, s tem pa zagotavlja tudi predpogoje za nov investicijski ciklus, ki je ključen za nadaljnji Mercatorjev razvoj. Projekt monetizacije se je začel s prodajo trgovskega centra v Beogradu konec leta 2017.