c S
Unilever zaradi neugodnih vplivov valutnih tečajev s padcem prihodkov 31.01.2019 14:10 Amsterdam, 31. januarja (STA) - Negativni vplivi gibanja valutnih tečajev so prizadeli poslovni rezultat koncerna Unilever v minulem letu. Lastnik številnih blagovnih znamk, kot so Magnum, Knoww, Lipton in Dove, je vknjižil 51 milijard evrov prihodkov, kar je pet odstotkov manj kot v letu prej.

Med razlogi za zmanjšanje prihodkov so neugodni vplivi sprememb valutnih tečajev, pa tudi odprodaja enote za namaze za kruh finančnemu investitorju KRR, navaja nemška tiskovna agencija dpa.

Prilagojeni prihodki od prodaje so se povečali za 3,1 odstotka; od tega je 2,1 odstotka prispeval obseg in en odstotek cena.

Glavni izvršni direktor britansko-nizozemskega koncerna Alan Jope, ki je na čelu Unileverja šele od začetka letošnjega leta, je ocenil, da bo poslovno okolje letos ostalo zahtevno. Še posebej neugodne tržne razmere pričakuje v Latinski Ameriki.

Unilever je enoto namazov za kruh, tudi znamki margarin Rama in Becel, KRR prodal za dobrih 6,8 milijarde evrov. Odprodaja se je poznala tudi v končnih rezultatih; pod črto je bilo ob koncu leta dobrih 9,8 milijarde evrov.