c S
H&M s skokom prodaje v zadnjem poslovnem četrtletju 17.12.2018 10:41 Stockholm, 17. decembra (STA) - Švedska veriga trgovin za oblačili Hennes & Mauritz (H&M) je v svojem zadnjem poslovnem četrtletju, med septembrom in novembrom, po predhodnih ocenah krepkeje povečala prodajo. Ta se je po odbitju DDV povečala za 12 odstotkov, v celotnem poslovnem letu pa naj bi se okrepila za tri odstotke.

Za H&M je sicer naporno leto. Švedska skupina je namreč v zadnjih letih nekoliko zamudila pri razvoju spletne prodaje, zato se je njihova prodaja ob padanju zanimanja potrošnikov za običajne trgovine krepila manj od pričakovanj in od nekaterih konkurenčnih družb.

Tudi zato so v H&M začeli v večji meri vlagati v spletno trgovino, ki beleži hitro rast, dinamiko odpiranja novih trgovin pa so upočasnili in nekatere nedonosne tudi zapirajo.

V prvih mesecih tega leta so trgovci z oblačili po vsej Evropi trpeli tudi zaradi slabega vremena, zaradi česar so se spomladanska in poletna oblačila slabo prodajala. H&M so v nadaljevanju prizadele še težave z novim logističnim sistemom.

V zadnjem letošnjem poslovnem trimesečju so se očitno stvari umirile in skupina s sedežem v Stockholmu je po odbitju DDV zabeležila 56,4 milijarde švedskih kron (okoli 5,5 milijarde evrov) prihodkov od prodaje, kar je 12 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. V celotnem poslovnem letu naj bi prihodki po predhodnih ocenah v medletni primerjavi narasli za tri odstotke na 210,4 milijarde kron.

Podatkov o dobičku H&M v današnji objavi ni razkril, saj bo podrobno poročilo o poslovanju v poslovnem letu 2017/2018 razkril konec januarja prihodnje leto.