c S
Na FMCG Summitu tokrat poseben poudarek izvozu v Rusijo 22.11.2018 08:25 Beograd, 22. novembra (STA) - Beograd danes gosti tradicionalno konferenco FMCG Summit, največji trgovinski dogodek v regiji. Konferenca, ki združuje strokovnjake iz vse Evrope, bo tudi letos ponudila analizo stanja in potencialov trgovinske industrije ter trendov v osrednji in vzhodni Evropi. Poseben poudarek bo tokrat namenjen potencialu izvoza na ruski trg.

Udeleženci bodo med drugim razpravljali o pomenu inovacij za uspeh podjetja in vzpostavljanju ustreznega okolja za inoviranje, dinamiki blagovnih znamk v Evropi ter industriji in dobavni verigi četrte generacije.

Govorili bodo tudi o izkušnjah trgovskih verig z diskontnimi trgovci. Na srbski trg je letos vstopil nemški diskontni trgovec Lidl, obeta pa se razprava o prilagajanju drugih trgovcev novemu konkurentu.

Številna srbska podjetja so uspešno vstopila na ruski trg, za kar je po navedbah organizatorjev konference med drugim zaslužen učinkovit trgovinski sporazum med državama. Udeleženci dogodka bodo razpravljali, kako potencial ruskega trga še bolje izkoristiti.

Ena od tem dogodka je tudi tokrat spletna trgovina, poudarek pa bo na spletni prodaji prehrambenih izdelkov višjega cenovnega razreda.

Govorci prihajajo iz Švice, Nemčije, Rusije, Hrvaške, Srbije in Slovenije. Med slovenskimi udeleženci so namestnik izvršne direktorice podjetja 3Dva Milan Rus, direktor strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi Matjaž Vodopivec in direktor za poslovni razvoj v Panteon Group Jože Ban.