c S
Adidas po dobrem četrtletju zvišal celoletno napoved 07.11.2018 12:53 Frankfurt, 07. novembra (STA) - Nemški proizvajalec športne opreme Adidas je tretje četrtletje končal s 5,9 milijarde evrov prihodkov in 656 milijonov evrov čistega dobička, kar na letni ravni predstavlja osem- oz. 19-odstotno rast. Po dobrem četrtletju so v družbi zvišali celoletno napoved, po novem naj bi bilo ob koncu leta med 1,6 in 1,7 milijarde evrov čistega dobička.

To v primerjavi z letom 2017 predstavlja od 16- do 20-odstotno rast, potem ko je Adidas v predhodni oceni napovedal, da se bo letni čisti dobiček zvišal med 13 in 17 odstotki. Prihodki se bodo povečali za osem ali devet odstotkov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

V Adidasu beležijo dobro povpraševanje po športnih oblačilih in športnih copatih istoimenske blagovne znamke, medtem pa časi za blagovno znamko Reebok niso tako svetli, kljub temu da je britanska modna oblikovalka Victoria Beckham za znamko oblikovala prvo kolekcijo. Prodaja Reebokovih znamk je upadla za skoraj pet odstotkov.

Adidas dobro povpraševanje beleži v ključnih regijah Severna Amerika in na Kitajskem, kjer je zabeležil dvemestno rast prihodkov, tudi na račun "odlične" prodaje na spletu. Kot šibko točko so medtem izpostavili Argentino, kjer ima zaskrbljenost zaradi tamkajšnje valute, negativni vpliv na poslovanje.

Glavni izvršni direktor Adidasa Kasper Rorsted je poslovanje v obdobju od julija do septembra ocenil kot četrtletje z visoko kakovostno rastjo.