Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti mikro, mala in srednje velika podjetja. S prevzemom elektronskega načina poslovanja lahko ta lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost svojega poslovanja, izboljšajo ter pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.
Predmet razpisa je tako sofinanciranje vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih, ki vključuje naslednje ukrepe: elektronsko izmenjavo med partnerji, digitalizacijo nastopov na sejmih, spletne strani za tuje trge, spletne trgovine, produktno-prodajne videe in usposabljanja kot krepitev kompetenc.
Dodeljena sredstva za sofinanciranje posamezne operacije ne morejo biti nižja od 5000 evrov višja od 30.000 evrov, še navaja razpis.