c S
Na kratko iz gospodarstva 23.08.2018 07:30 Ljubljana, 22. avgusta (STA) - STA povzema javne objave nekaterih podjetij in druge informacije iz poslovnega okolja.

Skupščina družbe SID - Prva kreditna zavarovalnica je danes med drugim odločila, da se nekaj več kot 580.000 evrov lanskega bilančnega dobička v celoti nameni za izplačilo dividend, upravi in nadzornemu svetu pa podelila razrešnico za delo v lanskem letu, izhaja iz zapisnika skupščine, objavljenega na spletni strani Ajpesa.

Likvidacijski upravitelj Cimosa Kinematika Marko Jagodnik poziva vse upnike, da v 30 dneh prijavijo svoje terjatve, dolžnike pa, da nemudoma poravnajo svoje obveznosti do družbe, izhaja iz poziva, ki nosi torkov datum, na spletni strani Ajpesa pa je bil objavljen danes. Likvidacija družbe se je sicer s sklepom Okrožnega sodišča v Kopru začela 10. avgusta, potem ko se je lastnik, družba Cimos, odločil, da del proizvodnih programov Cimos Kinematike prenese na matično podjetje, preostale dejavnosti pa likvidira.

Poslovni kompleks Pomurke v stečaju v Murski Soboti, ki se nahaja v neposredni bližini avtoceste in obsega 18 hektarjev zazidanih in nezazidanih stavbnih zemljišč, bo 26. septembra naprodaj na javni dražbi. Izklicna cena za premoženje, poleg poslovnega kompleksa je to še vgradna oprema v objektih, je postavljena pri 6,4 milijona evrov, izhaja iz današnje objave na Ajpesu.

V okviru stečajnega postopka podjetja Krater poslovne storitve bosta 4. septembra na javni dražbi naprodaj dva poslovna deleža, po 22,6943 odstotka, Kraterja v podjetju za zaposlovanje invalidov, proizvodnjo, posredovanje in storitve Salomon. Deleža se bosta na dražbi prodajala kot celota, izklicna cena je postavljena pri 2,2 milijona evrov, je objavljeno na spletni strani DUTB.

Podjetje Tetra Pak ima novega generalnega direktorja za jugovzhodno Evropo. To je postal Guillaume Latourrette, ki je na tem mestu zamenjal Francesca Faello, ki je prevzel vlogo generalnega direktorja podjetja Tetra Pak v Italiji, so danes sporočili iz družbe. Guillaume je, preden se je pridružil ekipi za jugovzhodno Evropo, zasedal pozicijo regionalnega marketinškega direktorja Tetra Pak, kjer je bil odgovoren za marketinško strategijo za Evropo in Osrednjo Azijo s poudarkom na digitalizaciji in marketinških storitvah.