c S
Stranke upravnih enot večinoma zadovoljne z njihovim delom 16.08.2018 07:30 Ljubljana, 15. avgusta (STA) - Stranke upravnih enot so v večini zadovoljne z delom organov, kjer opravljajo javne storitve, je pokazalo šestmesečno merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev. Več kot polovica strank se predhodno pozanima o postopku in dokumentih, ki jih za posamezno storitev potrebujejo, je še razvidno iz rezultatov.

Kot koristne so stranke ocenile informacije na portalu e-Uprava in spletnih straneh organov, vendar pa se še vedno najbolj zanesejo na napotke s strani sorodnikov in znancev, je razvidno iz rezultatov merjenja zadovoljstva, objavljenih na spletni strani ministrstva za upravo, kjer ugotavljajo da na tem področju ostaja prostor za izboljšave.

V 12 upravnih organih so sicer prejeli 6500 anket, ki jih je bilo mogoče izpolniti na papirnem ali spletnem vprašalniku. Anketna vprašanja so sicer imela poudarek na zadovoljstvu strank z vljudnostjo, pozornostjo, strokovnostjo in usposobljenostjo javnih uslužbencev.

V odprtem delu vprašalnika so anketiranci v večini primerov vpisali pohvalne komentarje, kot so prijaznost osebja, hitro opravljanje dela in korektnost. Najpogosteje pa so stranke bile nezadovoljne s čakalnimi vrstami, ostali komentarji pa so se nanašali na konkretne predloge za izboljšave postopkov, odnosa uslužbencev, spletno stranjo, organiziranostjo in nedosegljivostjo na telefon.