c S
Hugo Boss kljub močni spletni prodaji s padcem dobička 02.08.2018 12:59 Frankfurt, 02. avgusta (STA) - Nemška modna hiša Hugo Boss je v drugem letošnjem četrtletju zabeležila 54 milijonov evrov čistega dobička, kar je sedem odstotkov manj kot v enakem lanskem obdobju. V podjetju kljub temu niso razočarani, saj so prihodke od prodaje uspeli povečati za tri odstotke na 654 milijone evrov. Močno rast so zabeležili predvsem pri spletni prodaji.

Hugo Boss je v drugem četrtletju zabeležil večje povpraševanje v Evropi in na spletni trgovini. "Rezultati prodaje v drugem četrtletju govorijo zase. V Evropi nam jo je uspelo povečati za dvomestno število, prav tako nadaljujemo z okrevanjem na zahtevnem nemškem trgu," je dejal prvi mož podjetja Mark Langer.

V spletni prodaji so v Hugo Bossu zabeležili 47-odstotni skok glede na drugo lansko četrtletje.

Modna hiša je sicer sporočila, da se je dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo ustavil pri 106 milijonov evrov, kar je na letni ravni odstotek nižje, je rezultate še povzela francoska tiskovna agencija AFP.