c S
Bradati moški znižali dobiček P&G 01.08.2018 07:30 New York, 31. julija (STA) - Ameriški koncern Procter & Gamble (P&G) je v zadnjem četrtletju poslovnega leta vknjižil 1,9 milijarde dolarjev (1,6 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 14,6 odstotka manj kot v enakem obdobju leto prej. Dva od pomembnejših razlogov za to sta po navedbah družbe vse močnejša konkurenca in trend puščanja brade.

Kot je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP pojasnil glavni finančni direktor družbe Jon Moeller, je konkurenca spletnih trgovcev, ki ponujajo precej cenejše alternative uveljavljenim blagovnim znamkam, vse močnejša. Poleg tega si vse več moških pušča rasti brado, kar pomeni manj povpraševanja po običajnih britvicah in drugih izdelkih za britje.

V zadnjem četrtletju poslovnega leta, ki se je končalo junija, so se prihodki sicer zvišali za 2,6 odstotka na 16,5 milijarde dolarjev (13,9 milijarde evrov), a je to precej manj od pričakovanj analitikov.

Družba napoveduje, da bo zaradi slabših rezultatov primorana zvišati cene. Podražili bodo med drugim toaletni papir, plenice in papirnate robčke. Zagotavljajo pa, da bodo poskrbeli tudi za znižanje stroškov, med drugim z zmanjšanjem embalaže.