c S
Skromnejše povpraševanje oklestilo četrtletni dobiček Hyundaia 26.07.2018 15:30 Seul, 26. julija (STA) - Južnokorejski proizvajalec avtomobilov Hyundai Motor je v drugem četrtletju zaradi močnega vona in skromnejšega povpraševanja na ključnih trgih zabeležil 11-odstotni padec čistega dobička, ki je tako dosegel 810,7 milijarde vonov (724 milijonov evrov). Še bolj se je znižal dobiček iz poslovanja, prodaja pa se je na globalni ravni rahlo izboljšala.

Dobiček iz poslovanja se je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP v drugem četrtletju znižal za 29 odstotkov na 950,8 milijarde vonov. Prodaja je dosegla 24.700 milijard vonov, kar je 1,7 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

V prvem polletju se je čisti dobiček skrčil za 34 odstotkov na 1500 milijard vonov, dobiček iz poslovanja pa za 37 odstotkov na 1600 milijard vonov.

V družbi napovedujejo, da bodo na trg poslali nove modele, ki bodo bolje ustrezali zahtevam kupcev. Po pričakovanjih bodo to predvsem SUV in CUV modeli, torej mestni terenci in križanci.