c S
Walmart in Microsoft s skupnimi močmi nad prevlado Amazona 18.07.2018 08:29 New York, 17. julija (STA) - Walmart in Microsoft napovedujeta strateško partnerstvo na področju digitalne transformacije, s čimer bo skušala veletrgovina uspešneje konkurirati Amazonu. Spletni trgovec namreč pridobiva vse večji delež prodaje na drobno v ZDA in globalno, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Strateško partnerstvo za Walmart pomeni dostop do Microsoftove tehnologije, vključno z umetno inteligenco. S tem bo skušal zajeziti stroške, širiti delovanje in pospešiti inovacije.

Plače zaposlenih v trgovinah so že tako nizke in podjetju ne omogočajo velikih dodatnih prihrankov. Ob dejstvu, da predsednik ZDA Donald Trump uvaja carine na uvoz poceni kitajskih izdelkov, ki prevladujejo po trgovinah Walmarta, pa se slednjemu obetajo težki časi.

Microsoftova platforma za poslovanje v oblaku, poznana pod imenom Azure, naj bi Walmartu pomagala izboljšati upravljanje na številnih področjih, od bolj učinkovitega hlajenja objektov do izboljšanja dobaviteljske verige. Walmart že sodeluje z Microsoftom, napoved strateškega partnerstva pa to sodelovanje širi.

Amazon naj bi letos po ocenah raziskovalnega podjetja Emarketer zavzel 49,1 odstotka vsega ameriškega trga spletne prodaje na drobno. Trenutno ima 43,5 odstotka. Na drugem mestu je eBay s 6,6-odstotnim tržnim deležem, Apple je zavzel 3,9-odstotnega, Walmart pa ima 3,7-odstotnega. V celotni prodaji na drobno v ZDA, torej na spletu in v fizičnih trgovinah, je Amazonov delež skoraj petodstoten.