c S
Slovenska poslovno-razvojna delegacija v New Yorku 26.06.2018 10:31 New York, 26. junija (STA) - Ameriška gospodarska zbornica (AmCham) v Sloveniji je v sodelovanju s Spiritom Slovenija že petič organizirala poslovno-razvojno delegacijo v ZDA, ki letos šteje 17 članov. V ospredju tokratnega obiska v New Yorku, ki se začenja danes in se bo zaključil 1. julija, je osredotočenost na stranke, so sporočili iz ameriške gospodarske zbornice.

Delegacija bo imela priložnost spoznati novosti, ki vplivajo na odločitve, kako pridobiti in ohraniti stranke oz. kupce, kako se velike korporacije prilagajajo novim zakonitostim trga, katere industrije so v vzponu, kakšno moč imajo masovni podatki in vedenjska ekonomija pri identifikaciji navad.

Najprej bo delegacija obiskala A.T. Kearney, ki lahko po oceni AmChama s svojimi svetovalci pomaga do vodilnega mesta v industriji. Drugi dan bo namenjen svetovno znanim korporacijam s področja digitalnih tehnologij in umetne inteligence, udeleženci delegacije bodo obiskali IBM Watson Center, SAP Leonardo Center in Microsoft Technology Center.

Tretji dan bo posvečen prihodnosti in investicijam, udeleženci bodo obiskali Boston Consulting Group ter globalno investicijsko podjetje KKR, ki ima v New Yorku svoj sedež. Sledil bo obisk podjetja Celtra, ki sta ga ustanovila Slovenca Maja in Miha Mikek in ki ima svoje podružnice v New Yorku, Londonu, San Franciscu, Bostonu, Singapurju in Ljubljani. Dan bo delegacija zaključila s srečanjem z uspešnimi Slovenci, ki živijo v New Yorku.

Četrti dan bo delegacija obiskala podjetje Accenture, ki s svojimi svetovalci pomaga podjetjem, da se uspešno soočajo z izzivi, ki jih prinašajo razvoj, nove navade in novi poslovni modeli. Na zasebni univerzi New York University bo udeležence delegacije gostil raziskovalec Igor Cesarec.

Zadnji dan pa bodo udeleženci namenili največjemu prehranskemu sejmu v Severni Ameriki, Summer Fancy Food Show, ki je, kot poudarjajo na zbornici, odličen vpogled v novosti, prehranske navade in prihodnosti na področju hrane.

"ZDA ostajajo trg poslovnih priložnosti, tudi za slovenska podjetja, ki lahko svoj potencial unovčijo v številnih panogah, regijah in zveznih državah. Seveda pa so pri tem potrebni predvsem volja, vztrajnost, inovativni izdelki, prava mera samozavesti in dobri partnerji. Poznavanje trga in navad je zelo pomembno," je ob tem ocenila generalna direktorica AmCham Slovenija Ajša Vodnik.