c S
STO v krepitev prepoznavnosti Slovenije tudi s kampanjo na družbenih omrežjih 07.06.2018 07:22 Ljubljana, 06. junija (STA) - Slovenska turistična organizacija (STO) danes začenja kampanjo na družbenih omrežjih z naslovom Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, s katero želi dodatno okrepiti prepoznavnost Slovenije na tujih trgih. Odgovoriti želi tudi na izziv preobremenjenosti nekaterih destinacij, saj spodbuja promocijo manj znanih kotičkov države.

Kot je na predstavitvi kampanje v Ljubljani pojasnila direktorica STO Maja Pak, bo ključni del kampanje uporaba značke, t. i. hashtaga, #ifeelsLOVEnia. Uporabnike družbenih omrežij vabijo, da z omembo te značke delijo fotografije ali video posnetke svojih doživetij na destinaciji.

V ta namen so pripravili posebne nalepke, značilne zelene srčke, s katerimi želijo širiti sporočilo zelene butične Slovenije in tri ciljne skupine povabiti k delitvi značke.

Prvo ciljno skupino predstavljajo slovensko turistično gospodarstvo in drugi poslovni deležniki slovenskega turizma, lokalne turistične organizacije ter turistični informacijski centri. Ti naj bi spodbudili tuje in tudi domače goste k delitvi s priporočilom, da za namen lastne promocije svoje ponudbe ali destinacije dodajo tudi lastno značilno značko.

Druga ciljna skupina so zaposleni v slovenski turistični panogi, tretja pa prebivalci Slovenije, ki jih STO vabi, naj kot lokalni ambasadorji zaupajo svoj najljubši skriti kotiček Slovenije in ga delijo z drugimi.

Vse tri ciljne skupine lahko po navedbah Pakove skupaj poskrbijo za številne delitve ključne besede ter s tem ponesejo v svet sporočilo o zeleni, aktivni in zdravi Sloveniji kot edinstveni destinaciji za petzvezdična doživetja.

"Nagovoriti želimo tudi tuje turiste v Sloveniji, naj prav tako delijo svoja doživetja. Tako bomo dosegli viralno komunikacijo Slovenije in jo še bolj intenzivno postavili na zemljevid sveta," je povedala Pakova.

S kampanjo odgovarjajo tudi na izzive preobremenjenosti določenih destinacij v visoki sezoni. Turiste bodo namreč tudi preusmerjali na manj znane, pogosto pa še bolj privlačne destinacije. Pakovo veseli, da v kampanji sodelujejo različni deležniki, med drugim znane osebnosti in vplivneži.

Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, ki opravlja tekoče posle, Zdravko Počivalšek je kampanjo označil za pomemben del promocije slovenskega turizma. "Vse se seli v digitalni svet, zato je prav, da temu sledimo tudi v Sloveniji," je poudaril.

Spomnil je, da Slovenija skoraj 13 odstotkov BDP ustvari v turizmu. Lani je zabeležila skoraj pet milijonov obiskovalcev, ki so skupno ustvarili več kot 12 milijonov nočitev.

Na veliko vlogo promocije na digitalnih platformah je opozorila tudi državna sekretarka na gospodarskem ministrstvu Eva Štravs Podlogar. "Treba je biti aktualen, ažuren in zares dober. Zelo pomembno je tudi, da ponudbo oblikujemo od nacionalne ravni pa vse do konkretne destinacije," je izpostavila. Slovenija je na tem področju po njenem mnenju na pravi poti "in hodi s hitrimi koraki, kar je v današnjem konkurenčnem svetu zelo pomembno".

Pomen turistične promocije na lokalni ravni je izpostavil tudi predsednik Turistične zveze Slovenije in župan Podčetrtka Peter Misja. Za njen uspeh so v veliki meri zaslužni prostovoljci, ključno pa je tudi uspešno povezovanje ostalih segmentov s turizmom, je poudaril.

Vključitev v kampanjo je prav tako napovedala direktorica Turistično gostinske zbornice Slovenije Klavdija Perger. Člani zbornice predstavljajo več kot 70 odstotkov turističnega gospodarstva v Sloveniji, je dodala.

STO bo vsak teden izbral tri najboljše objave in jih nagradil, po zaključku kampanje, v začetku septembra, pa bo avtor najboljše objave prejel petdnevni paket za par ali družino v Glamping Olimia Adria Village.