c S
Drogi Kolinski nagrada za marketinško odličnost 29.05.2018 20:30 Portorož, 29. maja (STA) - Društvo za marketing Slovenije je danes v sklopu 23. Slovenske marketinške konference podelilo letošnje nagrade marketinška odličnost 2018, s katero so nagrajena najboljša slovenska podjetja, v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Med devetimi finalisti je zmagovalec Droga Kolinska.

Droga Kolinska je ob tem prejela nagrado v kategoriji velikih podjetij, medtem ko je v kategoriji segment B2B slavilo podjetje Knauf Insulation iz Škofje Loke, v kategoriji malih in srednjih podjetij pa podjetje ZKOTZ, so sporočili iz društva za marketing.

Med finalisti so bili še A1 Slovenija, Ceneje, DeweSoft, Doba Fakulteta, Petrol in Zavarovalnica Triglav.

"Vsak izmed finalistov je na svojem področju naredil zelo velike korake naprej, predvsem z interno marketinško organizacijo in z nastopom na trgu. Podjetja so postala precej bolj ambiciozna in pogumna. Hkrati pa marketinga ne razvijajo zgolj znotraj podjetja, ampak dvigujejo raven in pomen marketinške stroke v poslovnem svetu in družbi," je izpostavil predsednik društva Mitja Pirc.

Droga Kolinska, ki je del Atlantic Grupe, si je naziv velikega zmagovalca nagrade marketinška odličnost prislužilo z nastopom v branži, kjer je eno izmed najbolj inovativnih podjetij na trgu, pogumno vstopa v nove kategorije ali jih ustvarja. Podjetje tekmuje na 40 svetovnih trgih in pri tem na nekaterih najbolj zahtevnih in konkurenčnih evropskih trgih tudi zmaguje, so zapisali v obrazložitvi.

Knauf Insulation si je nagrado zaslužilo s poslovanjem v izjemno koncentrirani panogi, ki jo obvladuje nekaj podjetij, ob tem pa so gradbeno krizo pred leti prešli brez večjih pretresov. Podjetje ima poglobljen vpogled v nakupni proces, ki mu prilagaja vse marketinške aktivnosti. Poudarek daje tudi prodaji in razvoju, s čimer uspešno razvija nove inovativne produkte.

Podjetje ZKOTZ je nagrado prejelo zaradi jasnega izražanja. Podjetje je začelo z inovativnim produktom v zasičeni kategoriji in je z drugačnim pristopom in predstavitvijo na platformi Kickstarter pritegnilo dovolj investitorjev, da je lahko začelo z masovno proizvodnjo. Ves vodstveni kader v podjetju ima marketinško izobrazbo in sledi marketinškemu načinu razmišljanja.