c S
STO za promocijo Slovenije na medijskem festivalu prejela zlato in srebrno nagrado 17.05.2018 07:20 Hamburg, 16. maja (STA) - Slovenska turistična organizacija (STO) je bila danes na mednarodnem medijskem festivalu v nemškem Hamburgu dvakrat nagrajena za svoje promocijske aktivnosti. Nagrade predstavljajo odličnost in izjemne sodobne rešitve na področju globalne promocije turizma, so sporočili iz omenjene STO.

Organizacija je za svojo globalno digitalno kampanjo Slovenia. Make New Memories. prejela zlato nagrado intermedia-globe, srebrno nagrado intermedia-globe pa je prejela za daljšo in krajšo različico promocijskega videa Slovenia Impressions: Feel Pure Love.

"Nagrad za odličnost na področju promocije slovenskega turizma smo veseli, saj potrjujejo, da je naša promocija sodobna, učinkovita, izstopajoča, prepričljiva, da vsebuje jasno sporočilo in dosega natančno določene ciljne skupine," je ob tem dejala direktorica STO Maja Pak.

Mednarodna žirija je na festivalu The World Media Festival | Tourism ocenjevala 177 prijavljenih del na podlagi ravni produkcije, pristopa k sodobni komunikaciji, zvoka, kreativnosti, tekstopisja, kvalitete fotografije ter predvsem izpolnjevanja zadanih ciljev in komunikacije s ciljno skupino.

STO je kreativno zasnovo za kampanjo Slovenia. Make New Memories. pripravila v sodelovanju s podjetjem PM, poslovni mediji, in jo izdala leta 2016. Še vedno pa jo na ključnih trgih prek inovativnih oglasnih sporočil izvaja v tesnem sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom.

Kot poudarjajo v organizaciji, kampanja Slovenije predstavlja kot zeleno, aktivno, zdravo turistično destinacijo, obenem pa promovira tudi atraktivne turistične produkte.

Promocijska videa Slovenia Impressions: Feel Pure Love, ki sta prejela srebrno nagrado, sta medtem nastala v sodelovanju z RTV Slovenija. Videa z zgodbarskim pristopom prikazujeta Slovenijo kot trajnostno naravnano destinacijo, ki z raznolikostjo in številnimi aktivnostmi navduši vsakega obiskovalca.

Omenjene nagrade v Hamburgu od leta 2012 podeljujejo z namenom izpostavljanja izjemnih primerov praks na področju turističnih filmov ter različnih vrst promocije.