c S
Mrzla zima znižala dobiček Heinekena 18.04.2018 14:45 Haag, 18. aprila (STA) - Nizozemski pivovarski velikan Heineken, ki je tudi lastnik slovenske Pivovarne Laško Union, je v letošnjem prvem trimesečju ustvaril 260 milijonov evrov čistega dobička, kar je 11 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Skupina je padec dobička pripisala mrzli zimi, ki je zmanjšala prodajo piva v Evropi, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Izvršni direktor Heinekena Jean-Francois van Boxmeer je ob objavi poslovnih rezultatov zapisal, da kljub padcu dobička v prvem trimesečju računajo, da bodo letos dosegli zastavljene cilje, saj so prihodke od prodaje v prvem četrtletju povečali za 4,3 odstotka.

"Poslovanje v prvem trimesečju je bilo v skladu s pričakovanji," je ocenil prvi mož Heinekena. Ob tem pa je dodal, da je razočarala predvsem prodaja v Evropi, ki je bila v prvem četrtletju v znamenju mraza in manjše prodaje. Medtem pa je prodaja narasla v azijsko-pacifiški regiji, in sicer za 11,3 odstotka.

Heineken je bil ustanovljen v 19. stoletju, prodaja in proizvaja pa več kot 250 blagovnih znamk. Ima okoli 80.000 zaposlenih v 70 državah po vsem svetu.