c S
Transportno-logistična delegacija v Tokiu promovira Slovenijo kot logistično platformo 17.04.2018 10:07 Tokio, 17. aprila (STA) - Transportno-logistična delegacija, ki jo sestavlja 13 članov, je danes v Tokiu začela promocijo Slovenije kot logistične platforme za Srednjo in Jugo-vzhodno Evropo. Obisk, ki bo potekal do četrtka in vključuje številna poslovna srečanja, sta organizirala javna agencija Spirit Slovenija in Združenje za transport pri Gospodarski zbornici Slovenije.

Slovenska transportno-logistična delegacija se je v Tokiu srečala z vodilnimi predstavniki japonskih ladjarjev, špediterjev in logističnih operaterjev, zainteresiranih za transportno-logistične storitve do zalednih trgov Slovenije in samega slovenskega trga, so sporočili z Gospodarske zbornice Slovenije (GZS).

Vodja delegacije, predsednik Združenja za promet pri GZS in direktor družbe Adria Kombi, Rok Svetek je ocenil, da je obisk zainteresiranih japonskih podjetij presegel pričakovanja in kaže na velik interes japonskega gospodarstva za širitev izbire logističnih poti tudi preko Kopra.

Namen slovenskega obiska je celovita promocija najkrajše transportne poti do srednje in jugovzhodne Evrope preko Luke Koper ter predstavitev ponudbe konkurenčnih in visokokakovostnih transportno-logističnih storitev za japonska podjetja, ki svoje blago pošiljajo kupcem v Evropi.

Gre tudi za nadaljevanje promocijskih aktivnosti slovenskega transportno-logističnega sektorja na tujih trgih, s katero so na GZS organizirano začeli leta 2009 v Maleziji in Singapurju, nadaljevali leta 2010 na Kitajskem in v Hongkongu, 2010 v Indiji, 2013 in 2014 na Kitajskem, 2015 v Vietnamu in Indoneziji ter 2016 na Japonskem.

Pod okriljem Spirit Slovenija in v sodelovanju GZS Združenja za promet pa je lani potekala skupinska predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu Transport & Logistic v Münchnu.