c S
Slovenski turizem v Kazahstanu, Azerbajdžanu in Gruziji 20.02.2018 12:50 Ljubljana, 20. februarja (STA) - V kazahstanskem Almatyju, azerbajdžanskem Bakuju in gruzijskem Tbilisiju so prejšnji teden potekale tradicionalne delavnice luksuznega in poslovnega turizma v organizaciji mednarodnega podjetja TMI, specialista za turizem in destinacijski marketing na področju Rusije in držav nekdanje Sovjetske zveze. Slovenija je bila država partnerica.

Predstavitev v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) so se med minulim torkom in soboto udeležila podjetja Renee Tours, Grand hotel Sava, Turkish Airlines, turistična agencija Palma, LifeClass Hotels & Spa in Rimske Terme, so sporočili iz STO.

Slovenija, ki je bila zaradi partnerske vloge še dodatno izpostavljena, se je predstavila kot zelena, aktivna in zdrava dežela s ključnim produktom zdraviliškega turizma. Dogodkov se je udeležilo prek 200 lokalnih turističnih agentov in operaterjev ter mediji.

"Zanimanje za Slovenijo je bilo veliko, predvsem za družinske in individualne počitnice," je poudarila Lea Stokuča z agencije Palma. Večina agencij je po njenih navedbah iskala ponudbe v zvezi z Ljubljano, Bledom in paketi ponudbe dobrega počutja, za mlade popotnike pa tudi aktivnimi počitnicami. "Pozitivno je, da do Bakuja obstaja letalska povezava s Turkish Airlines, v Tbilisiju pa je veliko turističnih agentov pokazalo zanimanje za nas zaradi čarterske povezave z Ljubljano," je še dodala.

Eden glavnih ciljev slovenskega turizma je povečati prihodke iz naslova izvoza potovanj, za to pa sta tako luksuzni kot poslovni turizem velikega pomena. Prav tako je za Slovenijo zelo pomemben ruski trg, ki je v zadnjih letih zaradi domače krize beležil padce, sedaj pa počasi okreva.