c S
Tudi letos z dobrodelno akcijo za šolanje mladostnikov iz socialno šibkejših družin 29.01.2018 13:04 Ljubljana, 29. januarja (STA) - V organizaciji Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) in podjetja Nivea se je danes začela vseslovenska dobrodelna akcija Podarite nam modro srce, ki že 12. leto zapored podeljuje štipendije šolajočim otrokom iz socialno šibkejših družin. Letos bodo učni sklad obogatili za 20.000 evrov, so sporočili organizatorji.

V letošnji akciji, ki bo potekala vse do 27. februarja, bodo v znak podpore izdelovali modra srca, jih lepili na okna ter fotografije okrašenih oken objavljali na družbenih omrežjih (Facebook in Instagram). Vse fotografije bodo sodelovale v tedenskih žrebanjih za privlačne nagrade.

Akcijo so znova podprli srčni ambasadorji, znani obrazi iz športnega sveta. Saša Dončič, Dejan Zavec, Rok Perko, Matic Rebec in Primož Kozmus bodo z zgodbami o vztrajnosti, uspehu in ljubezni do športa na osnovnih šolah in na Dnevu primorske košarke navdihovali otroke s pogumom za uresničitev njihovih talentov in sanj, ter jih spodbujali k izdelovanju modrih src.

V času dobrodelne akcije sicer poteka nekaj dogodkov. Že danes se je na prvem voditeljica Alenka Kesar pogovarjala s Sašo Dončićem, košarkarskim trenerjem in očetom košarkarja Luke Dončića. Skozi pogovor in s svojo življenjsko zgodbo je Saša Dončić, tako kot drugi letošnji ambasadorji akcije iz športnega sveta, navdihoval otroke s pogumom.

Otrokom na ljubljanski osnovni šoli Hinka Smrekarja pa je podpisoval modra srca, ki jih bodo lepili na okna in se skupaj spomnili, da so med nami otroci, ki potrebujejo pomoč.