c S
Počasni koalicijski pogovori ne ganejo nemških potrošnikov 25.01.2018 10:17 Nürnberg, 25. januarja (STA) - Razpoloženje nemških potrošnikov bo februarja po napovedih nürnberškega raziskovalnega inštituta GfK še boljše. Kot ugotavlja inštitut, potrošnikov ne ganejo počasni pogovori o oblikovanju nove koalicije. Kazalec zaupanja, ki ga GfK izračunava za mesec dni vnaprej, se je povzpel za 0,2 točke na 11 točk.

Raziskava, ki jo inštitut izvede na vzorcu 2000 potrošnikov, kaže, da bodo potrošniki v drugem letošnjem mesecu razpoloženi bolje od napovedi analitikov. "Potrošniki vidijo, da nemško gospodarsko cveti in pričakujejo, da bodo imeli od tega tudi sami korist," so ob objavi raziskave zapisali na inštitutu.

Potrošniki pričakujejo tudi nadaljnjo izboljšanje v gospodarstvu, ob čemer napovedi predvidevajo, da se bo gospodarska rast povečala še tretji zaporedni mesec. "Evforijo bi lahko pripisali odličnem stanju trga dela," menijo v inštitutu.

Raziskava še kaže, da bi lahko k visokim pričakovanjem nemških potrošnikov doprinesel tudi napredek pri pogajanjih med konservativci kanclerke Angela Merkel in socialdemokrati o oblikovanju nove nemške koalicije.