|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na portalu FinD-INFO že najdete čistopise predpisov, katerih spremembe so bile objavljene v zadnjih številkah Uradnega lista RS:
•Banka Slovenije je izdala Sklep o spremembah in dopolnitvah Sklepa o vzpostavitvi in vodenju registra finančnega premoženja. Poleg nekaj besednih popravkov, je Sklep dopolnjen z novimi štirimi odstavki, ki se dodajo za 4. odstavkom 37. točke, in govorijo o možnosti drugačne sklenitve oz. razveze sporazuma o finančnem zavarovanju kot je določeno v 17., 20., 28. in 31. točki (na podlagi predloga posojilodajalca, ki ga sprejme Banka Slovenije). Pri posojilih iz 37. točke lahko po novem 6. odstavku Banka Slovenije sama izbriše posojilo ali vlogo iz registra, ko na njem ni več finančnega zavarovanja (sedaj le na podlagi zahtevka imetnika vloge). Po novem lahko nasprotna stranka v primeru vloge iz 1. odstavka zagotovi ali ukine finančno zavarovanje tudi za tuje obveznosti.
•V Uredbi o določitvi zneska trošarine za energente so bile spremenjene naslednje vrednosti v tabeli:
- 1.3 neosvinčeni bencin z vsebnostjo svinca do 0,013 g/l in z oktanskim številom (RON) do manj kot 98 ................... 521,3300 EUR -> 514,1600 EUR
- 1.4 neosvinčeni bencin z vsebnostjo svinca do 0,013 g/l in z oktanskim številom (RON) 98 ali več ............................ 521,3300 EUR -> 514,1600 EUR
- 2.1 pogonski namen ................................. 404,0900 EUR -> 399,3000 EUR
- 2.2 gorivo za ogrevanje ............................... 86,1600 EUR -> 81,6000 EUR
•31. avgusta je začela veljati Uredba o določitvi kalkulacij za ugotavljanje katastrskega dohodka in pavšalne ocene dohodka na panj, ki v Prilogi 1 določa kalkulacije za ugotavljanje katastrskega dohodka za dejanske rabe kmetijskih in gozdnih zemljišč po proizvodnih območjih, na podlagi katerih se pripravijo lestvice katastrskega dohodka. Priloga 4 pa določa kalkulacije za ugotavljanje pavšalne ocene dohodka na panj, na tej podlagi in kriterijih iz 6. člena se določi predlog pavšalne ocene za panj.
|
|
|
|
|
Glede obvezne uporabe kolektivnih pogodb v zasebnem zdravstvu velja, da je potrebno predpise za zaposlene v javnem sektorju upoštevati le v primerih, ko za plačo zaposlenega delodajalec pridobiva subvencijo od zbornic, ministrstev ipd. (na primer sofinanciranje plač pripravnikov), saj se v tem primeru šteje, da so plače sofinancirane neposredno iz državnega proračuna.
|
|
|
|
|
Vrhovno sodišče je v zvezi z učinkom odprave odločbe v zadevi X Ips 253/2012 pojasnilo, da določba 97. člena Zakon o davčnem postopku (ZDavP-2) predstavlja pravno podlago za vračilo preveč plačanih sredstev s strani davčnega zavezanca. V primeru, da je bila odločba odpravljena ter zadeva vrnjena v ponovni postopek in davek plačan, se preveč plačani davek vrne v 30 dneh po vročitvi odločbe, s katero je v ponovnem postopku ugotovljena drugačna davčna obveznost. Smiselno se ta člen lahko uporabi tudi za ugotovljeno preplačilo v postopku s pravnim sredstvom zoper sklep o davčni izvršbi.
|
|
|
|
|
Cene življenjskih potrebščin so bile julija 2013 v primerjavi s prejšnjim mesecem nižje za 0,3 %.
Pri obračunu plač za mesec avgust potrebujete naslednje podatke:
• 21 delovnih dni
• 1 prazničen dan
• 31 koledarskih dni
• povprečna bruto plača za mesec junij znaša 1.495,45 evra in povprečna bruto plača za tromesečje 1.511,96 evra
• minimalna plača znaša 783,66 evra bruto
• 6,12 evra znaša nadomestilo za prehrano med delom po Uredbi, 3,67 evra za podpisnike KPND
• 0,37 evra znaša kilometrina za službeno pot oz. 18 % cene neosvinčenega bencina 95-oktanov za javne uslužbence
• 0,18 evra znaša kilometrina za prevoz na delo in z dela oz. 8 % cene neosvinčenega bencina 95-oktanov za javne uslužbence
• 21,39 evra znaša dnevnica za 12 – 24 ur odsotnosti zaradi službene poti v Sloveniji oz. 16 evra za javne uslužbence
• 10,68 evra znaša dnevnica za 8 – 12 ur odsotnosti zaradi službene poti v Sloveniji oz. regres za prehrano v višini 3,50 evra za javne uslužbence
• 7,45 evra znaša dnevnica za 6 – 8 ur odsotnosti zaradi službene poti v Sloveniji oz. 0 evrov za javne uslužbence.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|