FinD - Novice - Slovenija na WTM London z intenzivno predstavitvijo
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

2.11.2019

Slovenija na WTM London z intenzivno predstavitvijo

Ljubljana, 02. novembra (STA) - V Londonu bo od ponedeljka do srede potekala jubilejna, 40. izvedba ene najpomembnejših borz turističnega sektorja WTM London. Slovenska predstavitev na dogodku bo še posebej intenzivna, saj bo država med drugim partnerica dveh odmevnih dogodkov, potegovala se bo tudi za številne turistične nagrade.

Na osrednjem slovenskem razstavnem prostoru, kjer se bo pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) predstavljalo 32 ponudnikov, bodo izvedli številne poslovne sestanke in srečanja z mediji, je za STA pojasnila direktorica STO Maja Pak. "Veseli me, da je glavni partner predstavitve v Londonu Skupnost Julijske Alpe z novo 270 kilometrov dolgo pohodniško potjo Juliana, ki odgovarja pričakovanjem sodobnega turista," je dejala.

Poudarek predstavitve bo na edinstvenih doživetjih v naravi v povezavi z gastronomijo in kulturo. V luči dejstva, da bo Slovenija leta 2021 Evropska gastronomska regija, gastronomija pa je tudi osrednja tema promocijskih aktivnosti STO za prihodnji dve leti, bo predstavnikom medijev in izbranim gostom slovensko kulinariko pomagal predstavljati kuharski mojster Uroš Štefelin.

"Ponosni smo, da nas je organizator borze povabil za partnerja dogodka WTM Leaders' Lunch, na katerem bomo predstavili slovenski turizem najvidnejšim predstavnikom svetovne turistične industrije," je povedala Pakova. Prav tako je STO partnerica gala večernega dogodka združenja azijsko-pacifiškega potovalnega sektorja Pata, kjer bodo prav tako predstavili slovensko turistično ponudbo.

"Z veseljem bomo spremljali tudi razglasitev prejemnikov nagrad svetovne turistične industrije International Travel & Tourism Awards (ITTA)," je dodala Pakova. Nominirani so štirje projekti STO ter po eden Turizma Ljubljane in Turizma Bohinj.

STO je nominirana za najboljšo PR-kampanjo za komunikacijsko kampanjo ob prvi obeležitvi Svetovnega dneva čebel v letu 2018, za najboljšo kampanjo nacionalne turistične organizacije za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia, izvedeno v sodelovanju s hrvaško turistično organizacijo, za najboljšo pa se bo potegovala tudi v kategoriji avanturističnih doživetij s promocijskimi aktivnostmi za povečanje prepoznavnosti pohodniške poti Alpe Adria Trail v partnerstvu s Promoturismo FVG in Kärnten Werbung ter luksuza s projektom Alpe Adria Golf v sodelovanju s Kärnten Werbung.

Turizem Ljubljana se je uvrstil med finaliste najboljših destinacij na področju hrane, in sicer s projektom Zelene nabavne verige, Turizem Bohinj pa je nominiran v kategoriji odgovornega turizma s projektom trajnostnega destinacijskega modela. Zmagovalce bodo razglasili v torek.

WTM London velja za enega najpomembnejših mednarodnih dogodkov v svetu turizma, saj zagotavlja edinstveno priložnost za srečanja, mreženja, pogajanja in sklepanja poslov na enem mestu ter spoznavanja trendov s področja turizma. Lani je borza gostila skoraj 5000 razstavljavcev iz 182 držav in več kot 51.400 udeležencev. Vrednost poslov, sklenjenih na borzi in zaradi nje, je ocenjena na več kot 3,8 milijarde evrov.

STO je letos zakupila dodatni oglaševalski prostor na WTM London. Tako je Slovenija že sedaj izpostavljena na spletni strani WTM, na družbenih omrežjih, njene zelene podobe bodo obiskovalce borze spremljale tudi na različnih oglasnih površinah po sejmišču. Prvič bo tam STO javno prikazala tudi nov predstavitveni video Zelena Slovenija, ki je nastal v sodelovanju s priznanim fotografom Cirilom Jazbecem.

Združeno kraljestvo je s štiriodstotnim deležem prenočitev eden od šestih ključnih trgov slovenskega turizma. Lani je Slovenijo obiskalo 163.997 Britancev, kar je devet odstotkov več kot v letu 2017, ustvarili pa so 470.587 prenočitev, kar pomeni 10-odstotno rast. Povprečna doba bivanja britanskih turistov v Sloveniji je 2,8 dneva.

Na potovanja Britancev v tujino trenutno močno vpliva negotovost v zvezi z brexitom, zato bo potrebnega kar nekaj dela za ohranjanje številk na tem trgu. STO zato na Otoku poleg intenzivne predstavitve na WTM izvaja tudi več drugih promocijskih aktivnosti - na različnih platformah in družbenih omrežjih potekata globalna digitalna kampanja My Way ter intenzivna promocija prek digitalnih in TV-kanalov National Geographica in BBC Global Newsa.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar