FinD - Novice - Radenska v polletju pomembno prispevala k rasti Kofole
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

13.8.2019

Radenska v polletju pomembno prispevala k rasti Kofole

Praga, 12. avgusta (STA) - Kljub neugodnim vremenskim razmeram je češka skupina Kofola, ki ima med drugim v lasti Radensko, v prvem polletju povečala prihodke za 3,4 odstotka na 118,1 milijona evrov. Z znatno rastjo prodaje se lahko pohvali tudi mineralna voda Radenska, ki letos praznuje 150-letnico delovanja, so sporočili iz Kofole.

Kofola je v prvem polletju povečala čiste prihodke v vseh regijah, kjer deluje. Največ pa je k rasti prispevala regija Adriatic, kjer je bila rast prodaje 7,2-odstotna, so sporočili iz češke družbe. Med podjetji v skupini se lahko z največjo rastjo prodaje pohvali Studenac s Hrvaške.

Znatno povečanje prodaje pa je zabeležila tudi mineralna voda Radenska, vendar podrobnosti v Kofoli niso navedli. Zapisali so le, da je Radenska - ta je članica skupine od leta 2015 - po ponovnem zagonu blagovne znamke Oaza dosegla tudi največji tržni delež na segmentu negazirane vode v zadnjih treh letih.

Med posamičnimi trgi je Kofola največjo rast prodaje v prvih šestih mesecih dosegla na Hrvaškem, kjer je Radenska Adriatic v kategoriji gaziranih mineralnih voda prevzela drugo mesto med proizvajalci. To dodatno potrjuje strategijo skupine za podporo hrvaškemu trgu, ki daje odlične rezultate, so zapisali v sporočilu za javnost.

Hkrati se je dobiček zmanjšal. Bruto dobiček iz poslovanja se je ob koncu prvega polletja ustavil pri 16,5 milijona evrov, kar je 7,3 odstotka manj kot pred letom dni. Glavni vzrok za to je bilo vreme, saj je bil mesec maj eden najhladnejših in najbolj vlažnih v zadnjih desetletjih, so pojasnili v češki družbi. Na rezultat pa so dodatno vplivali višji stroški embalaže, rast plač in logistični stroški, kar so sicer delno kompenzirale nižje cene sladkorja.

Izvršni direktor skupine Kofola Jannis Samaras je dejal, da vreme v drugem četrtletju res ni bilo dobro, vendar so kljub temu uspeli povečati prodajo v primerjavi z lanskim letom. "Verjamem, da bomo izpolnili napovedan letni načrt," je dodal. O regiji Adriatic, kamor sodi tudi Slovenija, pa je povedal, da zahvaljujoč naložbam nenehno raste in njena prodaja ima vse večji vpliv na njihove poslovne rezultate.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar