FinD - Novice - Atlantic Grupa v prvem trimesečju z višjimi prihodki in dobičkom
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

30.4.2019

Atlantic Grupa v prvem trimesečju z višjimi prihodki in dobičkom

Zagreb, 30. aprila (STA) - Hrvaška Atlantic Grupa, katere del je tudi Droga Kolinska, je v prvem trimesečju ustvarila 1,2 milijarde kun (okoli 162 milijonov evrov) prihodkov, kar je pet odstotkov več kot v enakem obdobju lani, so danes sporočili iz družbe. Čisti dobiček se je zvišal za 31 odstotkov na 80,9 milijona kun (okoli 11 milijonov evrov).

Dobiček iz poslovanja (EBIT) se je v prvem četrtletju ustavil pri 105,1 milijona kun, kar je 24 odstotkov več kot v prvih treh mesecih lani.

Prvo letošnje trimesečje so zaznamovala vlaganja v dolgoročni razvoj distribucije in nadaljevanje krepitve rasti na vseh trgih, so izpostavili v družbi.

Kot so dodali, so nadaljevali s prodajo nestrateških poslovnih dejavnosti in vlaganji v distribucijo, lastne zmogljivosti ter ponudbo izdelkov. "Ob nadaljnjem znižanju zadolženosti in občutno nižjih finančnih stroških se lahko osredotočimo na še bolj ambiciozno načrtovanje bodoče rasti," je izpostavil predsednik uprave družbe Emil Tedeschi.

V družbi so spomnili, da so v prvem četrtletju nemškem podjetju Genusport prodali blagovne znamke športne prehrane Multipower, Champ in Multaben, kar predstavlja nadaljevanje dezinvestiranja nestrateških dejavnosti na Hrvaškem, v Avstriji, Italiji in Srbiji.

Kot posebej uspešni so v Atlantic Grupi izpostavili slovenski blagovni znamki Barcaffe in Argeto. Barcaffe tako ostaja najmočnejša Atlanticova blagovna znamka, ki prinaša 239,1 milijona kun ali nekaj manj kot petino vseh prihodkov. Lastne blagovne znamke sicer predstavljajo skoraj dve tretjini vseh prihodkov.

Med posameznimi trgi so prihodke najbolj okrepili na Hrvaškem, kjer so v prvih treh mesecih ustvarili 13,7 odstotka več prihodkov kot v enakem obdobju lani.

Distribucijske dejavnosti so razširili v Makedoniji po podpisu pogodb z nemškima podjetjema Hipp in Beiersdorf.

Izpostavili so tudi, da so konec marca odprli nov logistično-distribucijski center blizu Zagreba. Gre za 20 milijonov evrov vredno investicijo.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar