FinD - Novice - Furs naj bi pri Vilfanu ugotovil kršitev davčnih predpisov, Šarec pričakuje pojasnila
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

21.2.2019

Furs naj bi pri Vilfanu ugotovil kršitev davčnih predpisov, Šarec pričakuje pojasnila

Ljubljana, 21. februarja (STA) - Predsednik vlade Marjan Šarec od državnega sekretarja Petra Vilfana pričakuje pojasnila glede navedb v Reporterju, da bo moral plačati okoli 30.000 evrov davka. Časnik namreč navaja, da naj bi Furs pri Vilfanu ugotovil kršitev davčnih predpisov, ko sta mu RTV Slovenija in Pro Plus honorarje izplačevala na račun njegovega društva.

Kot je že januarja poročal Požareport, je javni zavod RTV Slovenija Vilfanu, ki je zaposlen kot državni sekretar za področje športa v kabinetu predsednika vlade, v letih 2007-2012 honorar nakazoval na račun njegovega zasebnega športnega društva, s čimer da je z računovodskimi manevri davčno blagajno oškodoval za več deset tisoč evrov.

Vilfan je v takratnem pisnem odzivu pojasnil, da je bila v letih od 2007 do 2009 sklenjena pogodba med RTV Slovenija in Športnim društvom košarkarska šola Peter Vilfan, kjer je bil takrat tudi zaposlen. Pogodbo je predlagala, pripravila in po njegovih navedbah dala v pregled pravni službi RTV Slovenija, zato ni imel pomislekov, da bi bilo lahko z njo karkoli narobe. Temu po njegovih navedbah pritrjujeta tudi finančna služba RTV Slovenija ter neodvisno mnenje davčnega strokovnjaka Darka Končana.

Kot je še pojasnil Vilfan, je bilo njegovo delo na RTV Slovenija v navedenem obdobju mesečno ovrednoteno v višini 1500 evrov. Pogodba je vsebovala tudi pripravo prispevkov za dnevnoinformativne oddaje in vodenje športnih oddaj ter sodelovanje v drugih oddajah zavoda.

Kot je pojasnil januarja, je osebno sodelovanje z javnim zavodom prekinil leta 2009, njegovo društvo pa je nekaj let sodelovalo v oddaji Male sive celice. Več let zapored so brezplačno gostili zmagovalce oddaje v poletnem košarkarskem taboru v Strunjanu, pozneje pa so jim izvajalci oddaje sporočili, da zaradi spremembe predpisov tak način podeljevanja nagrade ni več možen, zato je v naslednjih letih udeležbo plačala RTV Slovenija.

Kot pa danes poroča Reporter, naj bi Finančna uprava RS pri pregledu tega poslovanja ugotovila kršitev davčnih predpisov.

Vilfan se za medije še ni odzval. V Šarčevem kabinetu pa so za STA pojasnili, da predsednik vlade pričakuje Vilfanova pojasnila. Vilfan je zadevo Šarcu že pojasnjeval januarja, ko je prišlo do medijskega razkritja zgodbe. Tedaj je napovedal, da bo, v kolikor bi se izkazalo, da je prišlo do kakšnih napak, prevzel odgovornost.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar