FinD - Novice - Gorenjska razvojna agencija z največ projekti doslej
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

28.1.2019

Gorenjska razvojna agencija z največ projekti doslej

Kranj, 27. januarja (STA) - Regionalna razvojna agencija Gorenjske - BSC Kranj ima po uspešnem minulem letu največje število projektov v zgodovini. Kot pravi njen direktor Rok Šimenc, je treba aktualno finančno perspektivo maksimalno izkoristiti, saj bo v prihodnji za Gorenjsko kot del zahodne kohezijske regije na voljo manj sredstev.

Lani so v agenciji ustvarili za dva milijona evrov prihodkov in zaradi povečanega obsega poslovanja ob 15 obstoječih zaposlili še deset novih sodelavcev. Šimenc razmišlja o delitvi agencije oziroma podjetja na tri vsebinske dele, pri čemer bi se en ukvarjal z evropskimi razpisi, drugi z nacionalnimi razpisi, ki jim bo v prihodnjem obdobju treba zaradi zmanjšanja evropskih sredstev posvetiti več pozornosti, tretji pa bi se usmeril na trg s pripravo izvedbenih dokumentov in investicijskih programov za občine in podjetja.

Vrsto delovnih mest so ustvarili preko različnih projektov. V kranjski Kovačnici, kjer so že štirje zaposleni, so lani odprli novo poslovno enoto, marca pa tam pričakujejo še en projekt in še eno novo delovno mesto.

V treh letih delovanja je kovačnica gostila 187 dogodkov z 2800 udeleženci. Izmenjalo se je 41 podjetnikov, trenutno pa jih je v njej 27. Vsa mesta so zasedena in, kot je povedal Šimenc, si prizadevajo, da bi v prihodnje v dogovoru s šolskim centrom v najem vzeli še dodatne prostore.

"Najpomembnejša zadeva lani pa je bil dogovor za razvoj regij, s katerim smo na Gorenjsko pripeljali dobrih 30 milijonov evrov za področja poslovnih con, kolesarskih poti, kanalizacije in vodovoda," je povedal Šimenc in dodal tudi potrditev osmih projektov v skupni vrednosti dva milijona evrov v okviru Lokalne akcijske skupine Gorenjska košarica.

Posebej pomemben se mu zdi tudi trajnostni energetski načrt Gorenjske, ki je prvi v Sloveniji. Po vsej regiji se izvaja tudi projekt medgeneracijskih centrov, ki daje poudarek simbiozi med mladimi in starejšimi.

"Pomemben projekt je štipendijska shema, saj je to en od inštrumentov, da dijake in študente zadržijo v regiji," je izpostavil Šimenc, ki je vesel tudi projekta kariernega centra za mlade za spodbujanje podjetništva. Skozi projekt Podjetno nad izzive bodo v prihodnjih letih za štiri mesece zaposlili 90 ljudi in jih pripravljali na podjetništvo. Podoben projekt Podjetno v svet podjetništva se je že izkazal za uspešnega, saj se je kar 80 odstotkov sodelujočih res odločilo za poslovno pot.

Bogato industrijsko dediščino so na Gorenjskem lani spodbujali s projektom InduCult 2.0. Sprva so v okviru projekta v Škofji Loki želeli urediti turistično pot skozi tovarno klobukov Šešir, a je ta medtem propadla. Zato so v njeni bližini uredili Kreativnice, v katerih se promovira tekstilna industrija, v Tržiču, ki je izgubil svojega nekdanjega paradnega konja Peko, pa so uredili pohodniško pot s čevljarskim obeležjem.

Projekt InduCult 2.0 se letos zaključuje, so pa na agenciji že pridobili novi projekt na temo industrijskega turizma, ki je lahko za Gorenjsko tržna niša. Za turizem bo pomemben tudi projekt kulinaričnega popotovanja, v okviru katerega bodo nadgradili pred leti nastali katalog Okusi Gorenjske in spromovirali po celotni regiji.

Nadaljuje se projekt Alpe Adria Karavanke, ki se osredotoča na razvoj turistične ponudbe na čezmejnem območju zahodnih Karavank in v okviru katerega so že bile izdelane nekatere pohodniške in kolesarske poti. Kot je prepričan Šimenc, bi bile Karavanke lahko uspešna blagovna znamka.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar