FinD - Novice - Slovenija in Hrvaška nadaljujeta skupno promocijo na kitajskem trgu
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

29.8.2018

Slovenija in Hrvaška nadaljujeta skupno promocijo na kitajskem trgu

Ljubljana, 29. avgusta (STA) - Slovenska turistična organizacija (STO) in hrvaška turistična organizacija (HTZ) nadaljujeta skupno promocijo na kitajskem trgu. Pri tem jima bodo pomagala tudi evropska sredstva, saj sta na razpisu Evropske potovalne komisije (ETC) pridobili okoli 100.000 evrov, so sporočili z STO.

Skupna promocija Slovenije in Hrvaške na kitajskem in drugih oddaljenih trgih poteka pod sloganom Izkusite Hrvaško, začutite Slovenijo (Experience Croatia, Feel Slovenia). Nacionalni organizaciji sta na junija objavljeni razpis ETC prijavili promocijsko kampanjo, ki bo trajala od oktobra do marca, skupno pa bo vredna okoli 204.000 evrov. ETC bo državama povrnila sredstva v višini polovice vrednosti izvedenih aktivnosti.

Obe državi želita na kitajskem trgu predvsem povečati svojo prepoznavnost in ugled. S tem želita pritegniti še več kitajskih turistov.

ETC je junija letos objavila razpis za spodbujanje turističnih tematskih transnacionalnih promocijskih kampanj evropskih držav na kitajskem emitivnem trgu. Z njim je želela vzpodbuditi povezovanje več evropskih držav oz. nacionalnih turističnih organizacij za izvedbo promocijskih aktivnosti za bolj učinkovit nastop na kitajskem trgu. Kampanjo sofinancira EU.

Prijav je bilo šest, uspešno pa sta na razpisu kandidirali le dve prijavi, med njima tudi projekt, ki sta ga prijavili STO in HTZ.

"Kitajska z napovedanimi 160 milijoni potovanj v letu 2018 predstavlja enega najbolj perspektivnih globalnih emitivnih turističnih trgov," je v izjavi poudarila direktorica STO Maja Pak. STO sicer v prvi vrsti na tem trgu nastopa z B2B aktivnostmi, kot so izvedba turističnih delavnic, študijskih tur za kitajske organizatorje potovanj, gostovanjem kitajskih organizatorjev potovanj na turistični borzi SIW ter vse intenzivnejšo prisotnostjo na družbenih omrežjih WeChat in Welbo.

Letos se bo naša država v Šanghaju udeležila tudi prve izvedbe China International Import Expo, predvidena je tudi posodobitev predstavitvene spletne strani v kitajščini go2slovenia.cn, je še dodala Pakova.

Aktualna raziskava ETC kaže, da turisti iz prekomorskih trgov Slovenijo najpogosteje obiščejo v okviru potovanja po destinacijah Zahodnega Balkana, pri čemer najpogosteje, kar v 58,5 odstotka primerov, združijo prav obisk Slovenije in Hrvaške.

V Sloveniji že od leta 2005 beležimo konstantno rast števila turistov s Kitajske. Lani je Slovenijo obiskalo 62.919 turistov iz te države, ki so ustvarili 85.903 prenočitev. Gre za 42-odstotno povečanje števila prihodov in 35-odstotno povečanje števila prenočitev kitajskih turistov glede na leto 2016.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar