FinD - Novice - Stranke upravnih enot večinoma zadovoljne z njihovim delom
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Novice > Izbrana novica
 
          - +   *  

Novice

16.8.2018

Stranke upravnih enot večinoma zadovoljne z njihovim delom

Ljubljana, 15. avgusta (STA) - Stranke upravnih enot so v večini zadovoljne z delom organov, kjer opravljajo javne storitve, je pokazalo šestmesečno merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev. Več kot polovica strank se predhodno pozanima o postopku in dokumentih, ki jih za posamezno storitev potrebujejo, je še razvidno iz rezultatov.

Kot koristne so stranke ocenile informacije na portalu e-Uprava in spletnih straneh organov, vendar pa se še vedno najbolj zanesejo na napotke s strani sorodnikov in znancev, je razvidno iz rezultatov merjenja zadovoljstva, objavljenih na spletni strani ministrstva za upravo, kjer ugotavljajo da na tem področju ostaja prostor za izboljšave.

V 12 upravnih organih so sicer prejeli 6500 anket, ki jih je bilo mogoče izpolniti na papirnem ali spletnem vprašalniku. Anketna vprašanja so sicer imela poudarek na zadovoljstvu strank z vljudnostjo, pozornostjo, strokovnostjo in usposobljenostjo javnih uslužbencev.

V odprtem delu vprašalnika so anketiranci v večini primerov vpisali pohvalne komentarje, kot so prijaznost osebja, hitro opravljanje dela in korektnost. Najpogosteje pa so stranke bile nezadovoljne s čakalnimi vrstami, ostali komentarji pa so se nanašali na konkretne predloge za izboljšave postopkov, odnosa uslužbencev, spletno stranjo, organiziranostjo in nedosegljivostjo na telefon.

Arhiv

Zadnje novice

Vir

STA

2019

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2018

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar