FinD - Strokovni članki
Zemljevid mesta English O podjetju O produktih > Podpora uporabnikom 01 438 01 80
Išči po   > Po zbirkah  > Napredno  Pomoč pri iskanju  
FinD-INFO > Nasveti in članki > Finančno-računovodski in poslovni nasveti in članki > 2016
 

Nasveti in članki

Stran 1 / 13
Dokumenti od 1 do 25 (od skupaj 319)
Publikacija Članek
Naslovnica

Poračun stroškov storitev

FinD-INFO članki, 2016

Inštitut za računovodstvo, 29.12.2016

Gospodarsko pravne zadeve

FinD-INFO članki, 29.12.2016Pri družbi R smo nabavili programe za fakturiranje (naročnine, avtorske pogodbe), in sicer po pogodbi v letu 2006. Programe imamo njihove že vsaj 12 let. Vmes je tudi prišlo do implementacije (07/2011) in nove pogodbe - redno vsak mesec nam pošiljajo račune za vzdrževanje.
Naslovnica

Novosti letnega poročila socialnih podjetij za leto 2016

FinD-INFO članki, 2016

mag. Mojca Kunšek, 27.12.2016

Letno poročilo in poslovni načrt

FinD-INFO članki, 27.12.2016Socialno podjetje je v skladu z 8. členom Zakona o socialnem podjetništvu (ZSocP) nepridobitna organizacija, ki pridobi status socialnega podjetja zaradi opravljanja dejavnosti in zaposlovanja, ki temelji na načelih delovanja socialnega podjetništva in ki svojo naravnanost dokazuje z višino prihodkov...
Naslovnica

Novosti priprave in predložitve letnega poročila nepridobitnih organizacij - pravnih oseb zasebnega prava

FinD-INFO članki, 2016

mag. Mojca Kunšek, 27.12.2016

Letno poročilo in poslovni načrt

FinD-INFO članki, 27.12.2016Koledarsko leto, ki je v večini primerov pravnih oseb tudi hkrati poslovno leto, se počasi zaključuje in vse več pravnih oseb se že intenzivno pripravlja tudi na izdelavo računovodskih izkazov in njihovo predložitev.
Naslovnica

Posebnosti izdelave in predložitve letnega poročila 2016 za zadruge

FinD-INFO članki, 2016

mag. Mojca Kunšek, 27.12.2016

Letno poročilo in poslovni načrt

FinD-INFO članki, 27.12.2016Čeprav imajo zadruge čas za predložitev letnega poročila vse do konca meseca marca, pa je smiselno, da se na izdelavo in predložitev letnega poročila čim prej pripravijo.
Naslovnica

Spremembe ZDR-1, ZID-1 in ZUTD

Pravna praksa, 2016/49-50

mag. Nina Scortegagna Kavčnik, 22.12.2016

mag. Nina Scortegagna-Kavčnik, Pravna praksa, 49-50/2016Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (MDDSZ) je v javno razpravo poslalo predlog sprememb in dopolnitev Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1), Zakona o inšpekciji dela (ZID-1) in Zakona o urejanju trga dela (ZUTD). Predloge in spremembe zakonov je MDDSZ prvič predstavilo na 294. seji Ekonomsko-socialnega sveta (ESS) 18. novembra 2016. Vse spremembe temeljijo na dokumentu Za dostojno delo, ki predstavlja analizo stanja na trgu dela in je bil predstavljen na 285. seji ESS 1. aprila 2016.
Naslovnica

Zasebno varovanje kot del možnih varnostnih ukrepov za zagotavljanje varnosti in zdravja pri delu

Pravna praksa, 2016/49-50

Vedenik Leon, Kovač Jožef, 22.12.2016

mag. Leon Vedenik, mag. Jožef Kovač, Pravna praksa, 49-50/2016Zagotavljanje varnosti in zdravja delavcem v organizacijah ureja Zakon o varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1). V skladu z njegovim 5. členom mora delodajalec zagotoviti varnost in zdravje delavcev pri delu.
Naslovnica

Efektivno delo

Pravna praksa, 2016/49-50

Miha Šercer, 22.12.2016

Miha Šercer, Pravna praksa, 49-50/2016• Ali se v delovni čas zaposlenih šteje tudi čas vožnje do naročnika in nazaj, ki ga delavci opravijo že izven rednega delovnega časa?
Naslovnica

Specialna odškodnina in zastaralni roki zaradi odpovedi leta, velikih zamud ali zavrnitve vkrcanja

Pravna praksa, 2016/49-50

Mina Kržišnik, 22.12.2016

Mina Kržišnik, Pravna praksa, 49-50/2016V prispevku bodo predstavljene predpostavke za odškodninsko odgovornost in zastaralni roki za uveljavljanje odškodnine, ki jo potniki v letalskem prometu lahko uveljavljajo po Uredbi (ES) 261/2004 o določitvi skupnih pravil glede odškodnine in pomoči potnikom v primerih zavrnitve vkrcanja, odpovedi ali velike zamude letov (v nadaljevanju Uredba). V Uredbi so določene predpostavke za pridobitev pravice do odškodnine, obseg povrnitve škode in razlogi za razbremenitev odgovornosti letalskega prevoznika, ne ureja pa Uredba zastaralnih rokov za njihovo uveljavljanje. Prispevek bo obravnaval primer potnikov, ki so pred slovenskim sodiščem uveljavljali pravico do odškodnine, v katerem sta se sprožili vprašanji uporabe zakona za zastaranje zahtevka in zatrjevanja obstoja škode. Sodba, izdana na prvi stopnji novembra 2016 in trenutno v presoji pritožbenega sodišča, predstavlja pomemben premik v slovenski sodni praksi na tem področju in bo na kratko povzeta tudi v tem prispevku.
Naslovnica

Učinkovitejši nadzor nad pranjem denarja?

FinD-INFO članki, 2016

mag. Jasmina Potrč, 15.12.2016

Gospodarsko pravne zadeve

FinD-INFO članki, 15.12.2016Področje preprečevanja pranja denarja in nekoliko kasneje tudi preprečevanje financiranja terorizma je bilo v slovenskem pravnem redu urejeno že precej časa, vendar so bile zaradi globalizacije kriminala ter novih mednarodnih standardov potrebne spremembe obstoječega zakona.
Naslovnica

Osnova za izvedbo inventure za poslovno leto 2016

FinD-INFO članki, 2016

Vesna Bartolj Maver, 15.12.2016

Uporaba slovenskih računovodskih standardov (SRS)

FinD-INFO članki, 15.12.2016Poslovno leto 2016 se neusmiljeno bliža koncu in s tem tudi dodatna opravila v organizacijah, katera je potrebno opraviti pred pripravo končnih računovodskih izkazov.
Naslovnica

Kako veljavno skleniti sporazum o prenehanju pogodbe o zaposlitvi

FinD-INFO članki, 2016

Helena Polič Kosi, odvetnica, 15.12.2016

Delovna razmerja

FinD-INFO članki, 15.12.2016Sporazum, ki ga skleneta delavec in delodajalec o prenehanju veljave pogodbe o zaposlitvi, je eden od načinov prenehanja pogodbe o zaposlitvi (1. odst. 81. člena Zakona o delovnih razmerjih - ZDR-1).
Naslovnica

Počitek v primeru pripravljenosti na delo

Pravna praksa, 2016/48

Miha Šercer, 8.12.2016

Miha Šercer, Pravna praksa, 48/2016• Ali je pravica do počitka med zaporednima dnevoma (155. člen Zakona o delovnih razmerjih - ZDR-1) kršena v primeru, če bi bil delavec v pripravljenosti za delo doma, in sicer od ponedeljka do petka po 8 ur na dan, v soboto, nedeljo in praznike pa po 16 ur na dan. Delavec ima sicer 8-urni delavnik od ponedeljka do petka.
Naslovnica

Pravna narava poziva za razrešitev predstojnika (poslovodnega organa) uporabnika javnih sredstev v porevizijskem postopku po ZRacS-1

Pravna praksa, 2016/48

mag. Ronnie Christopher Horvat, 8.12.2016

mag. Ronnie Christopher-Horvat, Pravna praksa, 48/2016Poziv za razrešitev predstojnika (poslovodnega organa) uporabnika javnih sredstev v porevizijskem postopku po enajstem odstavku 29. člena Zakona o računskem sodišču (ZRacS-1) je v primerjalnopravnem pogledu posebnost. Gre za enega izmed tako imenovanih porevizijskih ukrepov. Njegovo bistvo je pobuda organu, za katerega se oceni, da lahko izvede postopek razrešitve odgovorne osebe, da ob upoštevanju vseh znanih okoliščin primera presodi, ali so izpolnjeni pogoji za njeno razrešitev, in eventualno začne postopek razrešitve. Z izdajo tovrstnega poziva ter hkratnim obveščanjem Državnega zbora Republike Slovenije (Državni zbor) in javnosti se omogoči nadaljnja razprava glede nepravilnega in/ali nesmotrnega proračunskega poslovanja. Namen tovrstnega poziva predsednika Računskega sodišča ni sankcioniranje odgovorne osebe uporabnika javnih sredstev za ugotovljene nepravilnosti in/ali nesmotrnosti, pač pa predvsem opozarjanje na slednje. S tem se javnosti omogoči natančen vpogled v proračunsko poslovanje določenega uporabnika javnih sredstev, na podlagi česar se lahko izvaja kritičen nadzor njegovega poslovanja in tudi sprejemajo ustrezne, predvsem politične sankcije. Obravnavani poziv pravno ni zavezujoč, pač pa je zavezujoč zgolj moralno. V ugotovitve Računskega sodišča kot vrhovne revizijske institucije, glede na njegov neodvisni položaj v sistemu državne ureditve in glede na profesionalno delovno nepristranskost njegovih revizorjev, namreč ne smemo dvomiti. Še več, tudi če se z njegovimi ugotovitvami ne strinjamo, se jim moramo podrediti. Zlasti zaradi zagotovitve širše javne razprave in s tem posredne zaščite pravne države.
Naslovnica

Odpoved najemne pogodbe za poslovni prostor

Pravna praksa, 2016/48

dr. Nana Weber, 8.12.2016

dr. Nana Weber, Pravna praksa, 48/2016V najemni pogodbi za poslovni prostor ima najemnik določen šestmesečni odpovedni rok, najemodajalec pa ne. Najemnik je pravna oseba, najemodajalec pa fizična. Pogodba je sklenjena za dobo enega leta in pol.
Naslovnica

Pripoznava terjatve podizvajalca

Podjetje in delo, 2016/8

Avtor ni naveden, 2.12.2016

Avtor ni naveden, Podjetje in delo, 8/2016Title: Recognition of the Subcontractor's Claim Povzetek: Pod pripoznanjem terjatve v smislu 631. člena Obligacijskega zakonika je treba razumeti pripoznavo terjatve podizvajalca s strani glavnega izvajalca in ne (tudi) pripoznave terjatve glavnega izvajalca s strani naročnika. Sodba Vrhovnega sodišča RS III Ips 18/2015
Naslovnica

Prepoved pogodbene kazni za denarne obveznosti

Podjetje in delo, 2016/8

Avtor ni naveden, 2.12.2016

Avtor ni naveden, Podjetje in delo, 8/2016Title: Prohibition of Contractual Penalty for Monetary Obligations Povzetek: Določba tretjega odstavka 247. člena Obligacijskega zakonika ne ločuje pogodbene kazni za zamudo z izpolnitvijo denarne obveznosti ter pogodbene kazni za neizpolnitev nedenarne obveznosti. Dogovor o pogodbeni kazni prepoveduje na splošno za vse denarne obveznosti. Določba je jasna in je ni mogoče razlagati drugače, kot se glasi: dogovor o pogodbeni kazni je prepovedan za vse vrste denarnih obveznosti. Namenska razlaga zakona pa ne mora biti takšna, da bi iz zakona izhajala drugačna posledica, kot izhaja neposredno iz njegovega besedila. Sodba Vrhovnega sodišča RS III Ips 20/2015
Naslovnica

Izpodbijanje v stečaju - navodila družbi hčeri

Podjetje in delo, 2016/8

Avtor ni naveden, 2.12.2016

Avtor ni naveden, Podjetje in delo, 8/2016Title: Contesting in the Bankruptcy - Instructions for the Subsidiary Company Povzetek: Tožeča stranka izpodbija navodila, dana hčerinski družbi, ter priznanje njenih ravnanj kot ravnanj izpolnitvenega pomočnika. Navodila tožeče stranke njeni hčerinski družbi sama po sebi ne ustvarjajo izpodbojnih učinkov. Zgolj navodila namreč ne pomenijo ravnanja, ki bi imelo za posledico zmanjšanje čiste vrednosti premoženja tožeče stranke, saj neposredno nimajo učinka na premoženje tožeče stranke. Sodba Vrhovnega sodišča RS III Ips 94/2014
Naslovnica

Od uprave neodvisne informacije nadzornega sveta - primer notranjega revizorja po noveli ZGD-1I

Podjetje in delo, 2016/8

Peter Podgorelec, 2.12.2016

Peter Podgorelec, Podjetje in delo, 8/2016Povzetek: Avtor v prispevku obravnava pravne možnosti pridobivanja od uprave neodvisnih informacij za izvrševanje funkcij nadzornega sveta. Zakonsko izrecno urejene možnosti pridobivanja takšnih informacij so: pravica do vpogleda v inkorporirane informacije ter poročila revizorja letnega poročila in posebnega izvedenca. V pravni teoriji je sporno predvsem vprašanje, ali lahko organ nadzora pridobiva informacije neposredno od zaposlenih v podjetju in brez dovoljenja uprave oziroma njene navzočnosti. To vprašanje je specifično za dvotirni sistem. V zvezi s tem je še vedno prevladujoče restriktivno stališče, ki to možnost dopušča le v izjemnih primerih ali s soglasjem uprave. Avtor to stališče kritizira. Kot informacijski vir je novela Zakona o gospodarskih družbah ZGD-1I posebej uredila notranjega revizorja. Avtor ocenjuje uzakonjene rešitve kot pozitivne in v prispevku podrobneje pojasnjuje razloge zanje. Ključne besede: korporativno upravljanje, nadzorni svet, revizijska komisija, informacijski viri, notranji revizor Title: Management Board-Independent Information of the Supervisory Board - the Case of an Internal Auditor Pursuant to the Act Amending the Companies Act (ZGD-1I) Abstract: The article discusses legal possibilities of obtaining Management-Board-independent information required to perform the Supervisory Board functions. Explicitly regulated statutory forms thereof are: the right to inspect incorporated information and report of the auditor of the annual report and a special expert. The most disputed issue in legal theory is, whether the Supervisory Board may obtain information directly from the company''s employees without the Board''s consent or presence. This issue is specific for a two-tier governance system. Most experts continue to adopt a restrictive view, i.e. that information can be obtained in such a way only in exceptional cases. This view is criticised by the author. The amended Companies Act (ZGD-1I) has specifical
Naslovnica

Dokapitalizacija brez emisijskega zneska

Podjetje in delo, 2016/8

Gregor Drnovšek, 2.12.2016

Gregor Drnovšek, Podjetje in delo, 8/2016Povzetek: Sklep skupščine o rednem povečanju osnovnega kapitala običajno vsebuje podatke, na podlagi katerih je emisijski znesek novih delnic vsaj določljiv. Dopustnost zgolj določljivega emisijskega zneska je dokončno razjasnila novela ZGD-1I, s tem ko je spremenila drugi odstavek 337. člena ZGD-1. Prispevek pa obravnava položaj, ko sklep skupščine o rednem povečanju osnovnega kapitala ne vsebuje nobenih podatkov o emisijskem znesku. Avtor zastopa stališče, da je takšen sklep veljaven, in pojasni, ali mora poslovodstvo v takšnem primeru izdati delnice po pari ali preko pari. Ključne besede: redno povečanje osnovnega kapitala, prednostna pravica, emisijski znesek, izpodbojnost sklepa skupščine Title: Capital Increase without the Issue Price Abstract: The general meeting resolution on ordinary share capital increase usually contains data on the basis of which the issue price of shares is at least identifiable. Permissibility of only identifiable issue price of shares was finally clarified by the amendment ZGD-1I which modified the second paragraph of Article 337 of the ZGD-1. This article however focuses on circumstances when the resolution on ordinary share capital increase does not contain any data on the issue price of shares. Author represents a standpoint under which such resolution is valid and at the same time clarifies, whether management has to issue the shares at par or above par. Key words: ordinary share capital increase, pre-emptive right, issue price of shares, voidability of general meeting resolution
Naslovnica

Zmanjšanje osnovnega kapitala z umikom lastnih delnic - vidik ZPre-1 in ZGD-1

Podjetje in delo, 2016/8

Marijan Kocbek, 2.12.2016

Marijan Kocbek, Podjetje in delo, 8/2016Title: Reduction of Share Capital through Withdrawal of Own Shares - Aspect of the ZPre-1 and the ZGD-1 Povzetek: Postavlja se več vprašanj. Ali tudi po uspešno izvedeni "skupni" prevzemni ponudbi v delniški družbi (d. d.) s povečanjem deleža imetništva delnic s strani enega od prevzemnikov zaradi pridobitve lastnih delnic s strani družbe in z njihovim umikom nastopi obveznost nove prevzemne ponudbe po ZPre-1? Prevzemniki so pri prevzemu usklajeno delovali v skladu z 8. členom ZPre-1 in podpisali sporazum o usklajenem delovanju. Prevzemniki so tudi presegli končni prevzemni prag po tretjem odstavku 12. člena ZPre-1 (najmanj 75-odstotni delež vseh delnic ciljne družbe z glasovalno pravico). Ciljna d. d. naj bi umaknila še dodatne delnice, in sicer naj bi družba izvedla postopek zmanjšanja osnovnega kapitala z umikom lastnih delnic, ki bi jih pridobila po (enaki) prevzemni ceni za delnico zgolj od enega izmed prevzemnikov. V tej zvezi se postavlja tudi vprašanje, kako se lahko izpelje takšen postopek zmanjšanja osnovnega kapitala z umikom lastnih delnic, ki jih družba (namensko) pridobi, da ne bi bile kršene določbe 221. člena ZGD-1 o enakopravnosti delničarjev.
Naslovnica

Prednosti in slabosti ločitve komercialnega in investicijskega bančništva

Podjetje in delo, 2016/8

Sanja Sega, 2.12.2016

Sanja Sega, Podjetje in delo, 8/2016Povzetek: Svet se je skoraj nemudoma po izbruhu globalne finančne krize 2007-2009 odzval s številnimi zakonodajnimi reformami finančnega in bančnega sistema, ki temeljijo predvsem na povišanju kapitalskih in likvidnostnih zahtev, regulaciji nereguliranih finančnih institucij, učinkovitejšem nadzoru, depozitnih garancijskih shemah, obravnavi tveganj, povezanih z izvedenimi finančnimi instrumenti itd. Vendar težave, povezane s prevelikimi in preveč kompleksnimi bankami, tako imenovani "too-big-to-fail" ali celo "too-big-to-bail", ki so bistveno prispevale k nastanku in razsežnostim finančne krize, s tem niso rešene. Prispevek osvetli pokrizne predloge reforme strukture bančnega sistema na treh ravneh - na globalni ravni (G20), na ravni ZDA in EU ter na nacionalnih ravneh (Velika Britanija, Nemčija, Francija ...). Poudarek je na pravnoinstitucionalnih vidikih ločitve investicijskega in komercialnega bančništva ter stališčih stroke o njenih prednostih in slabostih. Ključne besede: globalna finančna kriza, strukturna reforma bančnega sistema, univerzalna banka, investicijsko bančništvo, komercialno bančništvo Title: Pros and Cons of the Separation of Commercial and Investment Banking Abstract: Almost immediately after the outburst of global financial crisis 2007-2009 the world reacted by enacting numerous regulatory reforms, based on higher capital requirements, regulation of unregulated financial sector entities, more effective supervision, deposit guarantees, and derivatives risk management. Problems associated with banks "too-big-to-fail" or even "too-big-to-bail" which significantly contributed to the outburst and expansion of the financial crisis, are yet to be solved. This article sheds light on post-crisis global (G20), EU, USA and national (GB, Germany, France, etc.) structural banking reforms. It presents legal and constitutional aspects with pros and cons of the separation of commercial and investment banking. Key words: global financ
Naslovnica

Opredelitev oseb javnega prava po pravilih javnega naročanja - analiza prakse Sodišča EU in določb ZJN-3

Podjetje in delo, 2016/8

Marko Kirn, 2.12.2016

Marko Kirn, Podjetje in delo, 8/2016Povzetek: Prispevek postavlja analitični okvir za presojo statusa subjektov po pravilih javnega naročanja, ki niso organizirani v pravnih oblikah, tipičnih za osebe javnega prava. Ključna je presoja, ali v konkretnem primeru obstajajo okoliščine, ki izkazujejo, da tak subjekt zadovoljuje potrebe splošnega interesa, ki niso industrijske ali poslovne narave. Katere so te okoliščine na splošno, izhaja iz sodne prakse Sodišča EU, ki je v prispevku podrobneje analizirana. Sodna praksa, vzpostavljena v okviru prej veljavnih direktiv na področju javnega naročanja (Direktiva 2004/18/ES, Direktiva 93/37/EGS in Direktiva 92/50/EGS), je še naprej relevantna, saj Direktiva 2014/24/EU v primerjavi s prej veljavnimi direktivami pri opredelitvi oseb javnega prava ni prinesla nobenih sprememb. Kodifikacija sodne prakse glede opredelitve oseb javnega prava z ZJN-3 ni bila celovito izvršena. Ključne besede: javno naročanje, osebe javnega prava, potrebe splošnega interesa, ki niso industrijske ali poslovne narave Title: The Definition of Public Bodies under the Rules of Public Procurement - Analysis of the ECJ Case-Law and the ZJN-3 Provisions Abstract: The article sets the analytical tool for assessing the status of legal entities under the rules of public procurement, when these entities are not organized in the legal form, typical for bodies governed by the public law. The key is to assess whether in a concrete case the circumstances are present which show that such an entity meets the needs of the general interest, not having an industrial or commercial nature. What are these circumstances in general can be induced from the case-law of the ECJ. The author analyzes this case-law in detail. The case-law established under the earlier directives on public procurement (Directive 2004/18/EC, Directive 93/37/EEC and Directive 92/50/EEC) continues to be relevant, as Directive 2014/24/EU, compared with earlier directives on public procurement, brought no changes concernin
Naslovnica

Prekarno delo in delovno razmerje

Pravna praksa, 2016/47

dr. Janez Novak, 1.12.2016

dr. Janez Novak, Pravna praksa, 47/2016V slovenski laični javnosti in v strokovnem pravnem jeziku se že nekaj časa navajajo in uporabljajo pojmi: prekaren, prekeren, prekarij, prekarno/prekerno delo, celo prekarno/prekerno delovno razmerje (DR). Normativne in strokovne delovnopravne definicije navedenih pojmov nimamo ali pa so opredelitve pomanjkljive, zato strokovno gledano ne vemo, kaj pomenijo in kdaj oziroma v katerih primerih jih smemo uporabljati. Ni jasno, ali naj ta pojem navajamo in uporabljamo z "a" ali z "e", ali lahko govorimo o prekarnem/prekernem delu ali celo o prekarnem/prekernem delovnem razmerju. Če naj velja pravilo, da imajo različni slovnični pojmi (besede, izrazi) v strokovnem jeziku različen strokovni pomen (le tako je mogoče razlikovati posamezne strokovne pojme!), potem je v delovnem pravu uporaba pojma prekarij (in njegovih izvedenk) nejasna in ne vemo, kaj ta pojem v strokovnem smislu pomeni.
Naslovnica

Podatki za obračun plač za december 2016

FinD-INFO članki, 2016

IUS SOFTWARE, 1.12.2016

Delovna razmerja

FinD-INFO članki, 1.12.2016Podatki za obračun plač za december 2016
Naslovnica

Status starejšega delavca

Pravna praksa, 2016/47

Miha Šercer, 1.12.2016

Miha Šercer, Pravna praksa, 47/2016Smo javni zavod in po naši kolektivni pogodbi (Kolektivna pogodba za dejavnost zdravstva in socialnega varstva) zaposleni ob starosti 50 let pridobijo 5 dni dodatnega dopusta.
<<  Prejšnja | Stran: 1 2 3 ... 13 | Naslednja  >>

Očisti

Literatura


FinD-INFO članki(90)

Podjetje in delo(63)

Pravna praksa(166)
 

Področja

< Vsi Finančno-računovodski in poslovni nasveti in članki Banke, zavarovalnice in drugi veliki gospodarski subjekti Delovna razmerja Gospodarsko pravne zadeve Investiranje, financiranje in finančna sredstva Javne finance in javna naročila Letno poročilo in poslovni načrt Osnovni pojmi in pripomočki knjigovodstva, računovodstva in revizije Poslovne poti in stranpoti Uporaba mednarodnih standardov računovodskega poročanja (MSRP in MRS) Uporaba slovenskih računovodskih standardov (SRS)

Leto objave

< Vsi
2016(319)
> Januar(31) > Februar(25) > Marec(27) > April(31) > Maj(18) > Junij(41) > Julij(28) > Avgust(24) > September(9) > Oktober(38) > November(20) > December(27)

Avtorji

AB C ĆČ D ĐEF G H I J K L M N OP QR S Š T U V W XYZ Ž